آخرین اخبارافغانستانسیاست

صالح: نمی‌خواهم تدابیر امنیتی هیچ شخصیت وطن ضعیف شود

معاون نخست ریاست‌ جمهوری می‌گوید یکی از بدترین روش‌های تأمین امنیت، بستن راه است. به گفته او، روش هوشمندانه این است، غرفه‌های زرهی و موانعی که در بیرون دروازه یعنی ساحه عام گذاشته شده، به داخل حویلی انتقال داده شود.

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون نخست ریاست‌ جمهوری این مطلب را امروز پنج‌شبنه(۱۱ جدی) در گزارش جلسه شش‌ونیم بامداد خود ذکر کرده و گفته است: «از مشکلات امنیتی همه می‌دانیم و به هیچ صورت طرفدار ضعیف ساختن تدابیر امنیتی هیچ شخصیت وطن نیستیم».
روز گذشته موانع مقابل خانه لطیف پدرام رهبر حزب کنگره ملی از سوی شهرداری کابل و به دستور معاون نخست ریاست ‌جمهوری برداشته شد.
آقای پدارم در واکنش به این اقدام شهرداری، امرالله صالح را معاون تصادفی رییس ‌جمهور خوانده و گفت که آقای صالح نخست باید موانع مقابل خانه خود را بردارد.
امرالله صالح بامداد امروز در پاسخ به واکنش لطیف پدرام نگاشت: «درین میان آقای پدرام برعلیه ما سینه صاف کرده‌اند. شنیدم و دیدیم و خواندیم».
او در ادامه افزوده است: «از یک سیاست گر، شاعر و نویسنده توقع چنین نبود و نیست. من نمی‌دانستم که مبارزه ایشان با برداشتن یک متر سنگ کانکریتی ازکوچه برباد می‌شود. امیدوریم آب را نادیده موزه از پادرنیاورید».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا