اسلایدشوافغانستان

طالبان در صدد بستن شاهراه کابل – شمال است

طالبان از دو روز به این طرف حملات تهاجمی خود ‌را به پاسگاه‌های شاهراه شمال برای بستن این مسیر، راه‌اندازی کردند که با شکست مواجه شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، محفوظ‌الله اکبری، سخنگوی پولیس شمال‌شرق کشور گفت: طالبان امروز حملات شان را به پاسگاه‌های پولیس در ساحات«دره کیان» و«شترجنگل» در مسیر شاهراه ولسوالی دوشی، راه‌اندازی کردند که با مقاومت شدید نیروهای امنیتی مواجه و در نتیجه دو نفرشان کشته و دو تن دیگرشان نیز زخمی شدند و از ساحه فرار کردند.
وی افزود که نیروهای امنیتی، چند روز است حملات تهاجمی خود را به برای پاکسازی مناطق«دند شهاب‌الدین» و«دند غوری» مرکز ولایت بغلان راه‌اندازی کرده‌اند و طالبان قصد مختل‌ساختن این عملیات را دارند.
ذبیح‌الله شجاع، سخنگوی پولیس بغلان گفت: طالبان از چند جهت به ولسوالی دوشی حمله کردند که با شکست مواجه شدند و اکنون (ساعت ۹:۳۰ شب)، والی و فرمانده پولیس این ولایت، در دره کیان حضور دارند و این شاهراه به روی مسافران باز است، هیچ تهدیدی متوجه این مسیر نیست.
وی افزود که تحرکات طالبان برای بستن شاهراه شمال از دو روز به این سو ادامه دارد؛ اما نیروهای امنیتی تاکنون مانع آنان شده‌اند.
دوشی از ولسوالی‌های ولایت بغلان است که شاهراه کابل – شمال از این مسیر می‌گذرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا