آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثخبر های مهمسیاست

مشاور امنیت ملی به نیروهای امنیتی:

طالبان را با تمام قوت سرکوب کنید

مشاور امنیت ملی امروز در شبرغان مرکز ولایت جوزجان با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

مشاور امنیت ملی امروز در شبرغان مرکز ولایت جوزجان با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری دی، در جلسه که در ریاست امنیت ملی تدویر یافته بود حمدالله محب به منسوبین و مسئولان ادارات امنیتی گفت که سال گذشته در همین وقت دشمن پلان‌های تخریبی برای ولایات شمال طرح‌ریزی نموده بود ولی از برکت جان‌فشانی و فعالیت‌های مسلکی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در پلان‌های شوم‌شان ناکام شدند.
مشاور امنیت ملی اظهار داشت، دشمن نه تنها که پلان‌های‌شان را تطبیق نتوانست بلکه جغرافیای زیادی را نیز از دست داد.
آقای محب به نیروهای امنیتی دفاعی گفت که مبارزه شما بر حق بوده زیرا شما در برابر دشمن ناجوان و مزدور از کشور و مردم خویش دفاع می‌کنید دشمن که نه اخلاق جنگ و نه هم اخلاق صلح را رعایت می‌کند و بدون هیچ نوع تفکیک حملات‌شان را بالای افراد ملکی، زنان، کودکان، مساجد، مکاتب و تاسیسات صحی انجام می‌دهند.
مشاور امنیت ملی افزود، طالبان به هیچ اصل و قیدی پابند نبوده برعکس نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به اصول و قوانین باید احترام بگزارند و به قوت از افراد ملکی دفاع، تاسیسات عام‌المنفعه را حفاظت و برای رفاه و آسایش مردم اقدامات جدی نمایند.
حمدالله محب در جریان سخنانش اظهار داشت که ما نه تنها بر ضد دشمن در سال گذشته مبارزه کردیم بلکه طوری فعالیت نمودیم که دشمن بطور کامل از بین رفته و زمینه بهتر حکومت‌داری محلی و فعالیت‌های انکشافی مساعد گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا