آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

طا-لبان از کشف یک دیپوی اسلحه و مهمات در بلخ خبردادند!

خبرگزاری دید: فرماندهی امنیه طا-لبان برای ولایت بلخ از کشف و ضبط یک دیپوی اسلحه و مهمات در شهر مزارشریف مرکز این ولایت خبر داده و می‌افزایند که در پیوند به این قضیه یک تن بازداشت شده است.


محمد آصف وزیری سخنگوی فرماندهی امنیه طا-لبان برای ولایت بلخ که در ارتباط به کشف و ضبط این جنگ‌افزارها گفته که این جنگ افزارها از منزل جنرال حسیب‌الله قریشی فرمانده پیشین پولیس واکنش سریع این ولایت به دست آمده است.
او افزود که در نخست از تلاشی خانه‌های شخصیت‌های سیاسی اجتناب کرده‌اند، ا ما پس از رسیدن گزارش‌های دقیق اقدام به بازرسی خانه جنرال قریشی کرده‌اند.
سخنگوی فرماندهی امنیه طا-لبان برای بلخ در مورد مقدار دقیق جنگ افزارهای کشف شده بیان داشت که تا هنوز بازرسی‌ها تمام نشده و هرگاه که بازرسی‌ها به اتمام رسید جزئیات آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.
به گفته او، در این عملیات یک تن از بستگان آقای قریشی که در منزل او سکونت داشت، توسط نیروهای طا-لبان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر بازداشت شده است.


در همین حال، ملا جمعه‌گل حقمل آمر حوزه پنجم پولیس می‌گوید که این جنگ‌افزارها روز گذشته ( جمعه ۱۸سنبله) از منزل جنرال قریشی از محله گله‌درک از مربوطات حوزه پنجم به دست آمده، اما تا هنوز بازرسی‌ها تکمیل نشده و ممکن است سلاح‌ها و مهمات زیادی در منزل وی مخفی شده باشد.
این در حالی است که روز گذشته نیز این اداره از کشف و ضبط مقداری اسلحه و مهمات در ولسوالی دهدادی این ولایت و بازداشت یک تن در پیوند به‌ این قضیه خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا