آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عبدالله برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد به اردن رفت

داکترعبدالله رییس اجرایی کشور برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد درباره خاورمیانه و شمال افریقا روز شنبه( ۱۷ حمل)، به اردن رفت.

داکترعبدالله رییس اجرایی کشور برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد درباره خاورمیانه و شمال افریقا روز شنبه( ۱۷ حمل)، به اردن رفت.
به گزارش خبرگزاری دید، ریاست اجرایی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که آقای عبدالله به دعوت رسمی «مجمع اقتصادی جهان – درباره خاورمیانه و شمال افریقا» به این سفر رفته است و هم‌چنان در گشایش اجلاس این مجمع اشتراک می‌کند و در نشست‌های متعدد آن در مورد افغانستان، افراط‌گرایی، راه‌های دست‌یابی به صلح و آشتی نیز سخنرانی خواهد کرد.
به نقل از خبرنامه، قرار است که رییس اجرایی در حاشیه اجلاس مجمع اقتصادی جهان با عبدالله دوم پادشاه اردن، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، نخست‌وزیر اردن، رؤسای سازمان‌های بین‌المللی، نمایند‌گان عالی‌رتبه ‌کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و چهره‌های بین‌المللی دیدار کند.
اجلاس مجمع اقتصادی جهان درباره خاورمیانه و شمال افریقا امروز و فردا در دریای مرده‌ (بحرالمیت) اردن به اشتراک بیش از یک‌ هزار نفر از تاجران، سیاست‌مداران، نمایندگان حکومت‌ها، نهادهای بین‌المللی و جامعه مدنی برگزار می‌شود.
قرار است که اشتراک‌کنندگان در این اجلاس روی قضایای اقتصادی و سیاسی منطقه‌ای، تغییرات اقلیم در سطح منطقه و جهان، همکاری‌های منطقه‌ای، راه‌های دست‌یافتن به صلح و مبارزه با افراط‌‌گرایی، راه‌های استفاده بهینه از انقلاب چهارم صنعتی و همکاری با سازمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و سازمان‌ها و نهادهای اقتصادی در عصر جهانی شدن بحث کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا