آخرین اخبارافغانستاندیدگاهسیاست

عبدالله پاسخ حمایت‌های محقق را چگونه داد؟

دیروز استاد محمد محقق به حمایت از عبدالله علیه نماینده سازمان ملل تاخت، اما امروز داکتر عبدالله به حمایت از نماینده سازمان ملل، علیه محقق موضع گرفت.

دیروز استاد محمد محقق به حمایت از عبدالله علیه نماینده سازمان ملل تاخت، اما امروز داکتر عبدالله به حمایت از نماینده سازمان ملل، علیه محقق موضع گرفت.
محقق گفته بود نماینده سازمان ملل «رشوت خور» و« بی‌غیرت» است.
عبدالله گفته است که یاماموتو آدم خوب است و باید در اظهارات ما علیه نماینده سازمان ملل جانب احتیاط را رعایت کنیم.
از ویژگی‌های عبدالله این است که همواره ضربه اول را بر متحدان خود وارد می‌کند. او قبلاً پاسخ حمایت استاد عطامحمد نور را نیز با جفا در برابر او داده بود. از عبدالله حمایت کنید تا به سرنوشت استاد محقق مبتلا شوید.
متن اعلامیه:
«اعلامیه ریاست اجرایی در پیوند به اظهارات اخیر (در مورد) نماینده‌ ویژه‌ سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان
سپیدار-کابل: نماینده‌ ويژه سرمنشى سازمان ملل متحد و دفتر این سازمان در افغانستان به اساس قطعنامه‌ شورای امنیت سازمان ملل متحد و برای کمک به افغانستان ایفای وظیفه می‌کنند.
نماینده‌ ویژه سرمنشی و یوناما در افغانستان در سال‌های مأموریت خویش خدمات و کارهای ارزنده‌‌ای برای مردم و کشور ما انجام داده‌اند. ما از نقش مؤثر و فعالیت‌های نماینده‌ ویژه و یوناما در افغانستان حمایت و قدردانی می‌کنیم.
در حالی که از تمام نهادهای بین‌المللی توقع داریم که از شفافیت انتخابات حمایت و پشتیبانی نمایند، از کمک‌ها و تلاش‌های آنان در حمایت از برگزاری انتخابات نیز تشکر می‌کنیم.
در حالی که تشویش‌ها و نگرانی‌های مشروعی نزد مردم افغانستان و جامعه بین‌المللی در مورد روند انتخابات وجود دارد، اما در ابراز نظرها و صحبت‌‌ها باید دقت و احتیاط لازم صورت گیرد تا روابط مردم افغانستان و همکاران بین‌المللی متاثر نگردد.
دکتور عبدالله عبدالله
رئیس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان»

نویسنده

عبدالشهید ثاقب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا