آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عطا محمد نور: خون جنرال قاطع بی‌پاسخ نخواهد ماند

عطا محمد نور در پیامی در صفحه فیسبوکش که به مناسبت کشته شدن جنرال غلام فاروق قاطع نشر شده، از جنرال قاطع با صفت « سد استوار و سنگر شکست ناپذیر در برابر دشمن» یاد کرده است.
آقای نور همچنان در این پیام هشدار داده است که خون جنرال قاطع، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری دید، عطا محمد نور در پیامش گفته است:«خبر شهادت برادر عزیز و یار و همسنگر روزهای نبرد و مبارزه مان، فرمانده نامدار جمعیت اسلامی و مرد استوار سنگرهای نبرد فاریاب، جنرال غلام فاروق قاطع چنان سنگین و‌جانسوز است که به سختی به باور می‌نشیند.»
آقای نور در این پیام افزوده است:« جنرال غلام فاروق قاطع از جوانی به مبارزه برخاست، در گوشه گوشه این کشور مبارزه و پیکار‌نمود. در برابر دشمن سد استوار و سنگر شکست ناپذیر محسوب می‌شد.»
عطا محمد نور نبود جنرال قاطع را ضایعه جبران ناپذیر دانسته و نوشته است: جنرال فاروق قاطع پیوسته در سنگر نبرد در برابر طالبان ‌و دشمنان این کشور قرار داشت و یکی از موانع بزرگ رسیدن طالبان به فاریاب و شمال محسوب می‌گردید. شهادت او یک ضایعه بزرگ برای مردم و سرزمین ما است و نامش تا همیشه در تاریخ جاری خواهد بود.
او تصریح کرده است که خون جنرال قاطع بی‌پاسخ نخواهد ماند.
والی پیشین بلخ با اشاره به کشتن برادران جنرال قاطع گفته است که قبلاً دو برادر او به جمع شهدا پیوسته بودند و اینک خود او نیز به صف شهدا پیوست و جاودانه شد.
گفتنی است که جنرال غلام فاروق قاطع از فرماندهان نزدیک به عطا محمد نور، شب گذشته در اثر انفجار ماین کنار جاده با سه محافظش کشته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا