آخرین اخبارافغانستانسیاست

عطا محمد نور:

به دلایل مشخص از هیچ کاندیدا حمایت نکردم/آزموده‌ را آزمودن خطاست

عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در پیوند به برگزاری انتخابات گفته است که من به دلایل مشخص از هیچ کاندید حمایت نکرده‌ام، اما هم‌فکران و هواداران ما می‌تواند به هر کسی که خواسته باشد رای بدهد.

عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در پیوند به برگزاری انتخابات گفته است که من به دلایل مشخص از هیچ کاندید حمایت نکرده‌ام، اما هم‌فکران و هواداران ما می‌تواند به هر کسی که خواسته باشد رای بدهد
به گزارش خبرگزاری دید، عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در صفحه فیسبوکش نوشته است که انتخابات به عنوان یک پروسه ملی و مردم سالاری یک اصل است، اما حق انتخاب را در تایید و یا رد، هر شهروند افغانستان دارا می‌باشد.
وی همچنان گفته است که شرایط فعلی کشور مشکلاتی دارد که باید به آن نیز دقت کنیم.
رییس اجرایی جمعیت اسلامی در ادامه افزوده است که هر شهروند کشور‌ حق دارد هریک از نامزدان ریاست جمهوری را انتخاب کند.
آقای نور: با آنکه من به دلایل مشخص از هیچ نامزدی حمایت نکرده‌ام، با احترام به همه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری که شخصیت‌های محترمی هستند و با توجه به این که حافظه ما کاستی‌های پنج سال گذشته را فراموش نکرده، هواداران، دوستان، هم‌فکران و همرزمان چهل ساله من، می‌توانند به هریک از نامزدان محترمی که خواسته باشند، رای دهند و کسی را انتخاب کنید که آینده و سرنوشت تان تضمین شود و از رای شما دفاع بتواند. اما فراموش نکنیم که آزموده را آزمودن خطاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا