آخرین اخبارافغانستان

غوریان از نیروهای امنیتی – دفاعی کشور تجلیل کردند

از« ۹ حوت» روز سرباز و حمایت از نیروهای امنیتی – دفاعی با حضور والی غور، رییس و اعضای شورای ولایتی، مسئولان دولتی، مردم و اصحاب رسانه‌ تجلیل شد.

از« ۹ حوت» روز سرباز و حمایت از نیروهای امنیتی – دفاعی با حضور والی غور، رییس و اعضای شورای ولایتی، مسئولان دولتی، مردم و اصحاب رسانه‌ تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری دید، غلام ناصر خاضع والی غور روز حمایت از نیروهای امنیتی را تبریک گفت و افزود: از چند روز به این طرف مردم غور با شوق و ذوق با کمال محبت و اخلاص‌مندی انتظار چنین روز را داشتند تا حمایت و پشتیبانی خویش را با اهدای یک شاخه گل به فرزندان صدیق وطن ادا نمایند.
والی غور افزود: افغانستان خطه‌ای مرد خیز است که در درازای تاریخ در برابر لشکر کشی‌های سکندر، بریتانیای کبیر، شوروی سابق و تجاوز سیاه کشورهای همسایه مردانه ایستاد شده به آن‌ها جواب دندان شکن داده‌اند.
آقای خاضع افزود: نیروهای امنیتی و دفاعی ما امروز حمایت کامل مردم را دارند، مردم شانه به شانه همراهشان در سنگر دفاع قرار دارند.
والی غور از آماد‌گی رزمی و مورال قوی نیروهای امنیتی و دفاعی به نیکی یادآور شد و گفت: صاحب منصبان و سربازان ما هر لحظه که به آن‌ها ماموریت سپرده شود، بدون تعلل با شوق و ذوق در صحنه حاضر می‌شوند.
عبدالحمید ناطقی عضو شورای ولایتی غور به نمایندگی از مردم روز ملی نیروهای امنیتی را تبریک گفت و افزود: مردم ما خوب و بد را می‌دانند، سربازان و مدافعین صدیق خود را می‌شناسند و افزود: بشکند دستی، کور شود چشمی و لال شود زبان آنانی‌که بر علیه نیروهای امنیتی ما سخن نا موزون می‌زنند چون نیروهای امنیتی ما محصول قربانی هزارها شهید و سرباز است .
عبدالظاهر صمیم مدیر استخبارات فرماندهی پولیس و جنرال خان محمد غوربندی رییس امنیت ملی به نمایندگی از نیروهای امنیتی به مردم اطمینان دادند که در تامین امنیت، کشف و خنثی ساختن پلان‌های تخریبی دشمن شب و روز آماده رزم و پیکارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا