آخرین اخبارافغانستانورزش

فدراسیون ورزشی هندبال در ولایت بلخ شروع به کار کرد


بعد از کابل و هرات، فدراسیون ورزش “هندبال” با ۶۰ ورزشکار این رشته در ولایت بلخ شروع به فعالیت کرد.
به گزارش خبرگزاری دید، مصطفی محب، رییس فدراسیون هندبال ولایت بلخ، از آغاز فعالیت فدراسیون هندبال در شهر مزار شریف خبر داده و گفت: با حضور ۴ مربی و ۲۴ تن از بازیکنان رشته هندبال از کابل، برنامه دو روزه شامل ورکشاپ آموزشی و راه‌اندازی رقابت‌های انتخابی رشته هندبال در ولایت بلخ آغاز گردیده است. وی گفت: افراد انتخاب شده در رقابت‌های انتخابی تیم منتخب بلخ، می‌توانند در مسابقات سطح کشور و منطقه شرکت کنند.
رییس فدراسیون هندبال بلخ افزود: تا به‌حال ۶۰ تن بشمول ۴۰ پسر و ۲۰ دختر در قالب ۶ تیم به تمرین در رشته هندبال در ولایت بلخ شروع کرده‌اند.
حسنا شهاب و فواد خاموش دو تن از بازیکنان هندبال که تازه به تمرین در این رشته شروع کرده‌اند، از مسوولین دولتی خواستند تا به ورزش توجه بیشتری نموده، و جوانان علاقه‌مند به رشته‌های ورزشی را تشویق نمایند. آنان خوش‌بین هستند که بتوانند تمام مهارت‌های رشته هندبال را بخوبی فراگرفته و در رقابت‌های ملی و جهانی برای مردم افتخار بیافرینند.
گفتنی است، ورزش هندبال تا بحال در کابل مرکز کشور و ولایت هرات رایج شده و مزار شریف سومین شهری است که ورزشکاران این شهر، به تمرینات این رشته ورزشی می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا