آخرین اخبارافغانستانروند صلحسیاست

فرمانده ارتش امریکا: آماده دستور برای خروج از افغانستان هستیم

رییس ستاد مشترک ارتش امریکا گفته است که نظامیان این کشور آماده صدور دستور برای خروج از افغانستان است.

رییس ستاد مشترک ارتش امریکا گفته است که نظامیان این کشور آماده صدور دستور برای خروج از افغانستان است.
به گزارش خبرگزاری دید، جیمز مک‌کانویل رییس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده در مصاحبه‌ای با واشنگتن‌پست پیرامون حضور نیروهای این کشور در افغانستان گفته است که دولت امریکا سیاست را رهبری می‌کند و سپس ارتش دستورات را اجرا می‌کند و این امر جریان دارد.
رییس ستاد مشترک ارتش امریکا در مورد حضور نظامیان این کشور در افغانستان گفته است: خوب، همه چیز فیزیکی است. این به تعداد افراد برای جابه‌جایی، میزان تجهیزات برای جابه‌جایی مربوط می‌شود. و فرماندهان در صحنه آن نوع برنامه‌های احتمالی را دارند و آن‌ها قادرند به رهبران ارشد در دولت در مورد مدت آن مشوره دهند. این برنامه‌ها در حال حاضر در دسترس است.
از سویی هم، مک‌کانویل تلویحاً گفته است که جنرال اسکات میلر فرمانده حمایت قاطع مکانیزم‌هایی برای مقابله با واکنش احتمالی طالبان در صورت ادامه حضور امریکا در افغانستان پس از مهلت اول می دارد.
وی افزوده است که جنرال میلر میکانیزم‌های دفاعی مناسب برای حفاظت از سربازان خارجی را در ذهن خود دارد.
این جنرال بلندپایه امریکایی در ادامه گفته است که جنگ در افغانستان در حال پایان یافتن است و این امر با یک نوع توافق سیاسی خاتمه خواهد یافت.
او گفته است که ایالات متحده با رفتن به افغانستان توانست آن‌هایی را که در حملات ۱۱ سپتمبر دست داشتند، مجازات کند و این که واشنگتن توانسته از عملیاتی بودن القاعده جلوگیری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا