آخرین اخبارجهانسیاست

فرمانده نیروی قدس ایران: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است

خبرگزاری دید: جنرال اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران به مناسبت روز قدس گفته که عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است. او همچنان از عملیات موفق پهپادی در عمق اسراییل خبر داده است.


به نقل از تسنیم، جنرال اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس ایران امروز جمعه (۹ ثور) به مناسبت روز قدس گفت: منطق ما برای اینکه رژیم غاصب باید محو شود این است که این سرزمین فلسطین صاحب دارد و اینها هزاران انسان را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کرده‌اند و اگر مقابله رهبران کشورهای اسلامی نبود آنها قصد داشتند ایده نیل تا فرات خود را عملی کنند و کشورهای دیگر را هم تصاحب کنند.
فرمانده نیروی قدس ایران افزود: در طول این چهل و سه سال هم، روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شد، حتی در این سال هایی که بیماری کرونا فراگیر شده بود باز هم ننشستند و با ماشین و موتور و وسایل نقلیه این روز بزرگ را در خیابان‌های مختلف شهرهای سرتاسر جهان گرامی داشتند.
این مقام نظامی ایران گفت: فلسفه روز قدس را می‌دانید و سابقه این مسئله را آشنا هستید؛ یک سرزمین دارای چندین هزار سال پیشینه تاریخی و یک ملت بزرگ که محل حضور خیلی از پیامبران الهی بوده است بعد از توطئه جنگ‌های جهانی قدرت‌های مختلف دنیا کردند با دو دلیل بس که یهودی‌های صهیونیست آدم‌های شروری بودند حتی دولت‌هایی مانند انگلیس که در راس دولت‌های شرور عالم است آن‌ها را نیز خسته کرده بودند به دلیل اینکه از شر صیونیست‌های شرور خلاص شوند آمدند جماعتی را پیداکردند که شعار و انگیزه درست کردن یک سرزمین و دولت را داشتند؛ در طول یازده سال که انگلیس خبیث قبل از اینکه رژیم جنایت کار را تاسیس بکند سرپرستی سرزمین فلسیطین را به عهده گرفت طبق آمار ۱۳هزار نفر را کشتند و چند میلیون انسان را مهاجر کردند و در سال ۱۹۴۸ میلادی این زمینه را فراهم کردند که با آوردن همه آدم‌هایی که این انگیزه را داشتند از اروپا ، روسیه، افریقا و … آوردند و اسمشان را گذاشتند ملت یهود در حالی که اصلا ویژگی‌های یک ملت را ندارند.
جنرال قاآنی: عقل و دلتان را بکار بیاندازید، عمر رژِیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، هشدار می دهیم که تا خانه‌هایتان در کشورهای اروپایی گران‌تر نشده و خانه‌هایتان در سرزمین اشغالی بی‌ارزش‌تر نشده است، خانه‌های خود در این سرزمین اشغالی را بفروشید و به سرزمین اصلی‌تان بازگردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا