آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

فرمانده پولیس قندهار: دیگر به طالبان رحم نکنید

جنرال تادین خان فرمانده پولیس قندهار به نیروهای امنیتی دستور داده است که پس از این در میدان‌های نبرد به طالبان رحم نکنند.

جنرال تادین خان فرمانده پولیس قندهار به نیروهای امنیتی دستور داده است که پس از این در میدان‌های نبرد به طالبان رحم نکنند.
جنرال تادین خان در واکنش به رد اعلام آتش‌بس از سوی طالبان در ماۀ رمضان، می‌گوید که نیروهای دولتی پس از این نباید در برابر طالبان رحم کنند.
وی می‌گوید:« ما به تمام نیروهای دولتی درین ولایت دستور دادیم که پس از این در میدان‌های نبرد بر طالبان رحم نکنن، چون طالبان غلام هستند و بر این گروه حوصله کردن به‌کار نیست ما قندهار را برای طالبان وحشت جور می‌کنیم.»
فرمانده پولیس قندهار تاکید کرده که پس از این نبرد را در برابر طالبان افزایش خواهد داد.
وی افزوده:«ما عملیات در برابر طالبان را افزایش می‌دهیم، هم اکنون در شش ولسوالی این ولایت در برابر طالبان عملیات ادامه دارد و ما می‌کوشیم تا طالبان را نابود کنیم.»
در همین حال، باشند‌گان قندهار از طالبان می‌خواهند تا به نبردشان پایان بدهند.
طالبان پس از پایان جرگه مشورتی، خواست اعضای این جرگه را برای اعلام آتش‌بس در ماه رمضان نپذیرفتند و بر ادامه نبرد تاکید کردند.
این درحالی است که لویه جرگۀ مشورتی صلح، پس از پنج روز رایزنی درباره چگونگی صلح با طالبان، روز گذشته (جمعه، ۱۳ ثور) پایان یافت.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا