آخرین اخبارجهانسیاست

قانون‌گذار امریکایی: بایدن هر کاری می‌کند تا افغانستان فراموش شود

خبرگزاری دید: مایک والتز قانون‌گذار امریکایی می‌گوید که دولت جو بایدن هر کاری می‌کند تا مردم امریکا خروج مرگبار سال گذشته از افغانستان را فراموش کنند در حالی که پاکستان سلاح‌های امریکایی را از طا-لبان خریداری می‌کند.

مایک والتز قانون‌گذار امریکایی روز گذشته به نیوزمکس گفت که دولت جو بایدن هزاران امریکایی و ده‌ها هزار متحد امریکا را پشت سر گذاشت و اکنون اجازه می‌دهد میلیون‌ها نفر از فرط گرسنگی زیر حاکمیت طا-لبان جان بدهند.
وی همچنین نسبت به تهدیدات علیه همکاران افغان نظامیان امریکایی ابراز نگرانی کرد.
این نماینده کانگرس امریکا همچنین تهدید گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده را مهم خواند و گفت که این گروه‌ها دوباره در این کشور ظهور می‌کنند، ما را مجبور به پاسخگویی می‌کنند و از سلاح‌های امریکایی برای مبارزه با ما در آینده استفاده می‌کنند.
وی گفت: چیزی که مرا بسیار ناراحت کرده است این است که سربازان آینده امریکایی احتمالاً مجبور خواهند شد برای مقابله با این موضوع به این کشور بازگردند. از آنجایی که داعش اکنون جایی برای رشد دارد، آن‌ها کاملاً قصد دارند دوباره به ما ضربه بزنند. القاعده قصد دارد دوباره به ما ضربه بزند.
این قانون‌گذار امریکایی در ادامه بیان داشته است: زمانی که سربازان امریکایی و اپراتورهای ویژه برای مقابله با آن‌ها (گروه‌های تروریستی) بازگردند، با تجهیزات خودمان می‌جنگند. تجهیزاتی که توسط مالیات‌دهندگان تامین شده، سربازان امریکایی را نشانه می‌گیرد و آن‌ها را می‌کشند. ظالمانه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا