آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

قتل‌های مرموز؛ دو تکسی‌ران در لوگر، یک مرد در فاریاب و یک تن در غزنی کشته شدند

خبرگزاری دید: گزارش از کشته شدن چهار تن در سه ولایت غزنی، لوگر و فاریاب است. دو تن تکسی‌ران در لوگر، یک پیرمرد در فاریاب و یک تن در غزنی از سوی افراد مسلح ناشناس در ۲۴ ساعت گذشته کشته شده است

قتل‌های مرموز؛ دو تکسی‌ران در لوگر، یک مرد در فاریاب و یک تن در غزنی کشته شدند

دو راننده تکسی در دو رویداد جداگانه در ولایت لوگر از سوی افراد مسلح ناشناس به ضرب گلوله به قتل رسیده‌اند. طا-لبان تا کنون در این رابطه چیزی نگفته‌اند.
راننده یک تکسی شهری عصر روز گذشته در شهر پل علم مرکز ولایت لوگر به قتل رسیده است. افراد مسلح ناشناس ۳۰ گلوله بر بدن این فرد شلیک کرده‌اند. راننده تکسی دومی نیز شام روز گذشته در روستای حصارک شهر پل علم کشته شده است.

محمد حسن – فاریاب

در همین حال، منابع گفته‌اند که یک پیرمرد ۷۰ ساله به نام محمد حسن در ولایت فاریاب کشته شده است.
به گفته‌ منابع، او دو روز پیش از خانه‌اش در شهر میمنه، مرکز فاریاب بیرون شده بود و جسد خون‌آلودش شب گذشته (سه‌شنبه، ‌۱۸ اسد) از یک باغ در مربوطات ناحیه‌ ششم این شهر پیدا شده است.
محمداسماعیل فرقانی، مدیر مبارزه با جرم‌های جنایی فرماندهی امنیه‌ طا-لبان در فاریاب با تأیید این رویداد می‌گوید که علت کُشته‌شدن این مرد خصومت‌های خانوادگی‌ می‌باشد.

عبدلعزیز محمدی- غزنی

آقای فرقانی می‌افزاید که در پیوند به این رویداد یک پسر این مرد از سوی آنان بازداشت شده است.
از سویی هم، گزارش‌ها از غزنی حاکی است که یک تن که از او با نام عبدالعزیز محمدی و عنوان مسئول «حزب‌التحریر» یاد شده در غزنی از سوی افراد مسلح ناشناس کشته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا