آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

قرارداد سیستم شناسنامه‌های برقی تمدید می‌شود


کمیسیون تدارکات ملی در نشست روز دوشنبه‌اش که به ریاست رییس‌جمهور غنی برگزار شده بود، قرارداد سیستم شناسنامه‌های برقی را مورد بحث قرار داده و تمدید آن را منظور کرده است.
به گزارش خبرگزاری دید، به نقل از ارگ ریاست جمهوری، در نشست کمیسیون تدارکات ملی پیشنهاد وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی مبنی بر تمدید و تعدیل قرارداد سیستم شناسنامه‌های برقی از سوی این کمیسیون منظور شد.
از سویی هم، این کمیسون فیصله کرد که مرجع مستقلی از پیشرفت کار و تطبیق این قرارداد در سال‌های گذشته، تجهیزات تخنیکی، نحوه پرداخت‌ها و موارد مالیاتی آن نظارت کرده و تفتیش کند.
در همین حال، در این نشست چهار قرارد دیگر که شامل اسفالت بخش دوم جاده دایکندی شهرستان به طول ده کیلومتر، قرارداد خدمات مشورتی برای برنامه میثاق شهروندی، قرارداد تامین پرزه‌جات وسایط محافظت از رییس‌جمهوری و همچنان قرارداد تامین امنیت دفاتر مرکزی و ولایتی «کابل‌بانک نو» که ارزش مجموعی آنها بالغ بر بیش از ۱ ملیارد افغانی می‌شود، منظور شد.
گفتنی است که ایجاد کمیسیون تدارکات ملی برای ساماندهی قراردادهای بزرگ از سوی ارگ، واکنش‌های منتقدان آقای غنی را برانگیخته و آنها ریاست جمهوری را به «انحصارگرایی» متهم کرده‏‎اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا