آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

قطار نیروهای امنیتی در بغلان هدف انفجار ماین قرار گرفت

مسئولان امنیتی ولایت بغلان می‌گویند که در انفجار ماین کنار جاده‌ای پنج نیروی امنیتی کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

مسئولان امنیتی ولایت بغلان می‌گویند که در انفجار ماین کنار جاده‌ای پنج نیروی امنیتی کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دید، این مسئولان می‌گویند که طالبان از چندین استقامت به مواضع نیروهای امنیتی در ولسوالی «دهنه غوری» حمله کردند و نیروهای کمکی برای دفع این حملات به ساحه اعزام شدند، اما قطار نیروهای امنیتی آماج ماین کنار جاده‌ای قرار گرفت که در نتیجه‌ آن ۵ سرباز پولیس کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.
فیروزالدین ایماق عضو شورای ولایتی بغلان، امروز دوشنبه ( ۲ حمل) در این مورد گفته است، ساعت ۱۲ شب گذشته طالبان بالای ‎بیز داد محمد پولیس محلی ولسوالی دهنه غوری حمله کردند و نیروهای کمکی از مقر فرماندهی پولیس این ولسوالی به محل جنگ اعزام شدند اما یک تانک هاموی این قطار در مسیر راه با ماین جاسازی شده برخورد کرد که در نتیجه‌ آن ۵ سرباز کشته و ۵ سرباز دیگر زخمی شده‌اند.
وی افزود که کشته شدگان و زخمیان بنا بر ناامنی مسیرها، هنوز به شهر پلخمری انتقال نیافته اما جنگ بالای بیز داد محمد پس از ساعت‌ها جنگ، بامداد امروز خاتمه یافته و طالبان موفق به تصرف بیز نشدند.
گفتنی است که ولایت بغلان یکی از ولایات ناامن کشور به شمار می‌رود که گروه‌های تروریستی هرازگاهی حملات تروریستی را بر بخش‌های این ولایت راه‌اندازی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا