آخرین اخبارافغانستانسیاست

حزب جنبش:

قیصاری به محل امن انتقال یافته است

حزب جنبش به رهبری جنرال دوستم با نشر اعلامیه‌ای گفته که نظام‌الدین قیصاری پس از ختم جلسه عنایت بابر فرهمند از اعضای حزب جنبش در یک ساحه امن منتقل شده است.

حزب جنبش به رهبری جنرال دوستم با نشر اعلامیه‌ای گفته که نظام‌الدین قیصاری پس از ختم جلسه عنایت بابر فرهمند از اعضای حزب جنبش در یک ساحه امن منتقل شده است.
به گزارش خبرگزاری دید، حزب جنبش ملی با نشر اعلامیه‌ای امروز دوشنبه(۲۵قوس) ضمن اعلام انتقال قیصاری به یک مکان امن، گفته که در ۴۲ ساعت جنگ میان نیروهای امنیتی و افراد قیصاری، ۶ تن از نظامیان قیصاری کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی گردیده است.
همچنین حزب جنبش ادعا دارد که حمله بالای نظام‌الدین قیصاری از سوی افراد عطامحمد نور و طوفان قوماندان صورت گرفته و این یک موضوع سیاسی است.
اعضای جنبش ملی می‌گویند که پس از تمام شدن مهمات، قیصاری از ساحه نبرد به جای امن منتقل شده است اما هنوز مکان او محرم است و جزئیات آن را به کسی نمی‌دهند.
برخی اعضای جنبش هم در تماس با رسانه‌ها مدعی شده‌اند که تا چند ساعت دیگر قیصاری در رسانه‌ها حاضر خواهد شد.
اعضای جنبش ملی در حالی علیه عطامحمد نور مدعی شده‌اند که روز گذشته اجمل فایز فرمانده پولیس بلخ علت عملیات دستگیری قیصاری را حکم محکمه عنوان کرده بود.
فرمانده پولیس بلخ تاکید داشت که قیصاری در این اواخر در بلخ زورگیری می‌کرد و تمام افراد دزد و چپاول گر و قاتلین در نزد قیصاری با نیروهای امنیتی در حال نبرد است.
از سویی هم عادل شاه عادل سخنگوی پولیس بلخ می‌گوید که پس از روشن شدن هوا، صبح امروز ساحه تصفیه و تلاشی خانه قیصاری دوباره آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد.
به گفته او، نبرد ساعت ۱۲ شب گذشته خاتمه یافته و در حال حاضر خانه قیصاری در حال تلاشی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا