آخرین اخبارافغانستانسیاست

لطیف پدرام از نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

لطیف پدرام نماینده بدخشان در مجلس نمایندگان با نشر اعلامیه‌ای از نامزدی خودش در انتخابات ریاست جمهوری بهار سال آینده خبر داد.


لطیف پدرام نماینده بدخشان در مجلس نمایندگان با نشر اعلامیه‌ای از نامزدی خودش در انتخابات ریاست جمهوری بهار سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دید، لطیف پدرام عضو مجلس نمایندگان و رهبر حزب کنگره ملی، با نشر اعلامیه‌ای از نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری بهار سال آینده خبر داده و گفته است که در برابر بی‌عدالتی خواهد ایستاد.
پیش از این آقای پدرام یک بار نامزدی ریاست جمهوری را در کارنامه دارد و همچنان نامزد مجلس نمایندگان از ولایت بدخشان بود که اکنون نامش در نتایجه ابتدایی به چشم نمی‌خورد.
با اعلام نامزدی آقای پدرام، تاکنون به صورت رسمی سه تکت انتخاباتی معلوم شده است.
او در اعلامیه نوشته است:« به توفیق پروردگار و حمایت هواداران، قوی‌تر از هر زمان دیگر وارد میدان خواهم شد. در انتخابات ریاست جمهوری نامزدی خود را اعلام می‌کنم.»
با این حال، آقای پدرام نوشته است:« هر چند می‌دانم اشغالگر ها، دلالان سرمایه، عوامل داخلی و نوکرهای شان انتخابات را هدایت می‌کنند. آشکارا می‌گویم هیچ یک از دندان نمایی‌ها برایم اهمیتی ندارد. وارد میدان می‌شوم و با ارایه بدیل‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، و… و موضعگیری‌های قاطعانه بر سر طرح مواضع‌ام، یکبار دیگر خواب فاشیست‌ها، تیکه داران کثیف قومی، مزدوران داخلی وخارجی و عوامل و شرف باخته گان استعمار را آشفته می‌سازم.»
رییس حزب کنگره از هوادارانش خواسته که برای او تذکره جمع کنند و همچنان خبر داده که به زودی در یک کنفرانس خبری مواضع خود را در کابل بیان خواهد کرد.
پیش از این، رییس جمهور غنی و حنیف اتمر از نامزدی شان در انتخابات آینده ریاست جمهوری به صراحت خبر داده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا