آخرین اخبارافغانستان

مجلس نمایندگان از موضع‌گیری اخیر احمدضیا مسعود انتقاد کرد

مجلس نمایندگان در واکنش به سخنان دیروز احمدضیا مسعود، به وی هشدار داد، سخنان وی خلاف منافع ملی کشور است.

به نقل از رادیو آزادی، همایون همایون، معاون اول مجلس نمایندگان در نشست عمومی امروز، از آقای مسعود خواست تا از دادن هشدار به مردم و حکومت خودداری کند.

وی افزود:« خواست ما از احمد ضیا مسعود این است که به حکومت و مردم اخطار ندهد و این را نگوید که نظام را سرنگون می‌کنیم و یا مشکلات ایجاد می‌نماییم، هیچ‌کس نمی‌تواند به دولت و یا حکومت هشدار بدهد.»

رییس‌جمهور محمد اشرف غنی دو روز قبل با صدور فرمانی احمد ضیا مسعود، نماینده فوق‌العاده‌اش در امور اصلاحات و حکومتداری خوب را به دلیل موفق نبودن در کار‌هایش برکنار کرد.

احمد ضیا مسعود، در واکنش به برکناری‌اش روز گذشته در یک نشست خبری گفت: رییس جمهور با این اقدام زمینه را برای بی‌ثباتی سیاسی و جنگ‎های داخلی فراهم می‎سازد.

وی همچنان گفت به اساس توافق کتبی که پیش از این برای ایجاد این پُست صورت گرفته، رییس‌جمهور غنی نمی‌تواند او را برکنار کند و باید فرمان‌اش را در این مورد پس بگیرد.

اما آثار حکیمی، مشاور رسانه‌‌ای احمد ضیا مسعود می‌گوید که هدف از سخنان آقای مسعود فقط یک ابراز نگرانی از احتمال بی‌ثباتی سیاسی بوده و به هدف جلوگیری از جنگ‌های داخلی بیان شده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا