آخرین اخبارافغانستانروند صلحسیاستصلح

محمد محقق به پاکستان دعوت شد

محمد محقق مشاور ارشد رییس جمهور در امور سیاسی خبر داده که از سوی سفیر پاکستان در کابل، به آن کشور دعوت شده. این موضوع در صفحه فیسبوک آقای محقق و دیدار او با منصور احمد خان سفیر پاکستان خبرداده شده است.


به گزارش خبرگزاری دید، محمد محقق مشاور ارشد رییس جمهور در امور سیاسی امروز سه‌شنبه(۱۸حوت) در صفحه فیسبوکش نگاشته که از سوی سفیر پاکستان به بازدید رسمی از آن کشور دعوت شده است.
محقق نوشته که در این دیدار در مورد روند صلح، اجماع منطقه‌ای، افزایش خشونت‌ها و نقشی که پاکستان می‌تواند در این خصوص بازی کند، بحث شده است.


در فیسبوک محمد محقق آمده: سفير جمهورى اسلامى پاكستان در پايان ضمن ياد آورى از روابط دوستى كشورش با تمام شخصيت‌هاى ملى وجهت‌هاى سياسى كشور، از استاد محقق خواستند تا غرض ديد وباز ديد وتبادل نظر با بزرگان كشورشان، يک سفر رسمى به پاكستان داشته باشد.
گفته شده که محقق از سفیر پاکستان خواسته که کشورش در خصوص قطع جنگ و تامین آتش‌بس سراسری از نفوذی که بر طالبان دارد، استفاده کند.
گفتنی است که پیش از این، پاکستان از کسانی مثل داکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی، گلبدین حکمتیار و برخی سیاسیون دیگر نیز برای دیدار از آن کشور دعوت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا