آخرین اخباراجتماعاسلایدشو

والی هرات:

مردم هرات در برابر توطئه‌های دشمنان خواهند ایستاد

 

محمد آصف رحيمی والی ولايت هرات، ضمن محکوم‌کردن حادثه شب گذشته در این ولایت گفت که مردم این ولایت بسان « مشت واحد» در برابر توطیه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

گفتنی است که يك مهاجم انتحاري حوالی ساعت ۸ شب گذشته، وارد مسجد جواديه بكرآباد شد ونمازگزاران را به گلوله بست وسپس خود را منفجر كرد.

والي هرات، در پيامي اين حمله غيرانساني و اسلامي را كار دشمنان مردم افغانستان دانست و برعاملان آن نفرين فرستاد.

در پيام والي هرات آمده است: دشمنان مردم افغانستان با اجرای اين حمله تروريستی و هدف قراردادن نمازگزاران در خانه خدا، ثابت ساختند كه به هيچ دين و آيينی پايبند نيستند و حاضر به انجام هر جنايتی، به خاطر رسيدن به اهداف غيرانسانی و اسلامی خود و بيگانگان هستند.

والي هرات تاكيد دارد كه مردم مسلمان و مجاهد هرات، بسان «مشت واحد» در برابر توطئه‌های دشمنان مردم افغانستان خواهند ايستاد و وحدت و يکدلی اسلامی شان ‌را به نمايش خواهند گذاشت.

آقاي رحيمی، در حالي‌كه عميق‌ترين مراتب تسليت و همدردی خود را باخانواده‌های قربانيان و شهدا ابراز مي‌دارد، به تمام نيروهاي اطلاعاتي، امنيتي و دفاعی دستور داده است تا از تمام توان و امكانات خود به خاطر شناسايی، گرفتاری و مجازات مجريان و طراحان اين حمله استفاده کنند، تا درس عبرتی باشد به ساير هراس‌افکنان.

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا