آخرین اخبارافغانستان

مسئولان حکومتی- محلی از هرگونه ابراز نظر تفرقه‌آمیز بپرهیزند

اداره مستقل ارگان‌های محل، با اشاره به وضیعت بحرانی در کشور، از مسئولین حکومتی- محلی خواسته است از هرگونه ابراز نظر تفرقه‌آمیز خودداری کنند.

در خبرنامه این ارگان آمده است:

مسئولان محلي، از اظهارات تشنج‌زا در رسانه‌ها كه باعث تفرقه بين مردم مي‌شود، خودداري کنند.

رهبري اداره مستقل ارگان‌هاي محلي با توجه به حساسيت زماني از همه مسئولان محلي( واليان، معاونین واليان، شهرداران، وكلاي شوراي ولايتي، ولسوالان، سخنگويان ولايتي ) خواهشمند است كه:

١-  از اظهار نظرهايي كه باعث بروز تشنج و دو دستگي بين مردم عزيزمان مي‌شود، در تمامي رسانه‌ها و نشست‌ها جداً و اكيداً خودداري نماييد.

٢-  نهايت تلاش شود كه فضاي رسانه‌هاي محلي، شبكه‌هاي اجتماعي و بحث‌ها و نشست‌هاي مردمي براي ترويج فرهنگ صلح، تقويت اتحاد و برابري بين گروه‌هاي مختلف مردمي استفاده شود.

قابل ذكر است كه با توجه به حساسيت اوضاع و با توجه اينكه هموطنان عزيزمان داغدار از دست رفتن عزيزان‌شان هستند، بنا توقع مي‌رود كه مسئولين محلي به حيث نمايندگان حكومت مركزي در محلات، نهايت كوشش را براي تقويت همبستگي مردم و تقويت حكومت در سطح محلات نمايند و جلو هرگونه اظهارات غيرمسئولانه مسئولين محلي را كه باعث سوء استفاده دشمن و تخديش اذهان عامه و ترويج نفاق مي‌شود، گرفته و در اين مورد توجه جدي نمايند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا