آخرین اخبارافغانستان

مسابقات فوتبال به حمایت از نیروهای امنیتی در غور پایان یافت


مسابقات فوتبال به حمایت از نیروهای امنیتی از سوی ریاست مردمی اداره مستقل ارگان‌های محل و به هماهنگی فدراسیون فوتبال غور، بین چهار تیم منتخب شهر فیروزکوه برگزار شد و روز گذشته پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری دید، وحید وفا، مسئول ولایتی ریاست حمایت‌های مردمی می‌گوید که تمام امکانات ورزشی را برای این چهار تیم فراهم کرده‌اند.
به بیان آقای وفا، این مسابقات زیرنام «جام حمایت از نظام» برگزار شده بود و برای سه روز ادامه داشت.
جان محمد حیدری، رییس فدراسیون فوتبال غور، نیز از حمایت اداره ارگان‌های محل ابراز خُرسندی کرده و گفت که این مسابقات بین تیم‌های آرین‌سکلیت، اتحاد، استقلال و پیروزی شاروالی راه اندازی شده بود که تیم استقلال توانست مقام اول را از آن خود نماید.
به گفته وی ورزشکاران از این طریق بتوانند حمایت‌شان را از قوای مسلح کشور که در نبرد با گروه‌های هراس‌افکن قرار دارند اعلام کنند.
از سوی هم غلام ناصر خاضع، والی غور که در این مسابقات شرکت ورزیده بود گفت که جوانان این ولایت علاقه خاص به رشته‌های ورزشی دارند، اما کمتر به مکان‌های ورزشی و امکانات ورزشی دسترسی دارند.
آقای خاضع، می‌گوید که قرار است استدیوم معیاری سبز که کار آن آغاز شده‌است، تا سال آینده تکمیل و مورد استفاده ورزشکاران قرار بگیرد.
والی غور کارهای انجام شده در بخش ورزش را در این ولایت نا چیز عنوان می‌کند و می‌گوید، باید در ولسوالی‌های غور مکان‌های ورزشی ساخته شود.
در همین حال ورزشکاران از حمایت اداره مستقل ارگان‌های محل تشکری کرده و ورزش را یگانه راه‌ وحدت و همدلی مردم افغانستان عنوان می‌کنند.
در این مسابقات تیم استقلال مقام اول، تیم اتحاد مقام دوم و تیم آرین مقام سوم کسب کردند و کپ‌های قهرمانی را از آن خود ساختند.
در ختم این مسابقات، برای ورزشکاران جوایز و مدال‌های نیز در نظر گرفته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا