آخرین اخبارافغانستانسیاست

معترضان در سمنگان شاهراه مزار – کابل را مسدود کردند


شمار زیادی از باشندگان ولایت سمنگان امروز شنبه (۱۶ سرطان) تظاهرات گسترده‌ای را در شهر ایبک، مرکز ولایت سمنگان به راه انداخته و شاهراه مزار – کابل را نیز در ولایت سمنگان به روی مردم مسدود کردند.
به گزارش خبرگزاری دید، شمار زیادی از باشندگان ولایت سمنگان در حمایت از ایتلاف ملی برای نجات افغانستان، دست به اعتراض زده و شعار دادند که تا معلوم نشدن سرنوشت آقای قیصاری شاهراه مزار – کابل را باز نخواهند کرد.
محمد منیر رحیمی سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت سمنگان با تایید این خبر گفت که تلاش‌های مقام‌های محلی ولایت سمنگان جریان دارد تا به زودی این شاهراه به روی عابران باز شود.
آقای رحیمی افزود که فرمانده پولیس و شماری از مقام‌های دیگر ولایت سمنگان درین مورد با اعتراض کنندگان نشستی را برگزار کرده و قرار است امروز شاهراه مزار – کابل دوباره باز گردد.
اعتراض به دستگیری نظام‌الدین قیصاری وارد پنجمین روز خود در شمال افغانستان شده است و این در حالی است که اعتراض کنندگان مسیر ولایت فاریاب، بندر آقینه و ولایت سرپل و جوزجان را نیز مسدود کرده و هشدار داده‌اند که تا زمان رهایی نظام‌الدین قیصاری این مسیرها را باز نخواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا