آخرین اخباراجتماعافغانستان

منار یاد بود جنرال رازق در کندز ساخته می‌شود

سنگ تهداب چارراه و منار شهید جنرال عبدالرازق اچکزی با هزینه بیشتر از ۴۰ هزار دالر امریکایی در مرکز ولایت کندز گذاشته شد.

سنگ تهداب چارراه و منار شهید جنرال عبدالرازق اچکزی با هزینه بیشتر از ۴۰ هزار دالر امریکایی در مرکز ولایت کندز گذاشته شد.
به گزارش خبرگزاری دید، والی کندز به پاس خدمات، ایستادگی و قهرمانی جنرال عبدالرازق، فرمانده پیشین ولایت قندهار‌ نخست جاده‌ میدان هوایی این ولایت را در شهرک «سر دوره» به نام او نام‌گذاری کرد؛ سپس تصمیم گرفت ‌که در تعامل با خانواده جنرال رازق یک چارراه با مساحت ۷۷۰ متر مربع و مناری با ارتفاع ۱۷ متر را در امتداد این جاده ساخت و ساز نماید.
بر این اساس، صبح امروز دوشنبه (۲۹ دلو) سنگ زیربنای این چارراه و منار در حالی‌که فرمانده پولیس، روسای شهرسازی، رادیو تلویزیون ملی، نمایندگان شهرداری، جامعه مدنی، رسانه‌ها و بزرگان محلی حضور داشتند، توسط عبدالجبار نعیمی والی کندز گذاشته شد.
آقای نعیمی از خانواده جنرال رازق سپاس‌گزاری کرد که با ساخت و ساز این چارراه و منار زیبا، افزون بر این‌که نام و کارنامه‌های فرزندشان را برای همیشه ماندگار ساختند بر پیشرفت، زیبایی و شگوفایی کندز نیز افزودند.
وی به مسئولان ادارات شهرسازی و شهرداری کندز هدایت داد که به گونه جدی از کار چارراه و منار شهید جنرال رازق مراقبت کرده تمام سهولت‌های شهری را در آن در نظر بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا