آخرین اخباراجتماعجهان

موجودات فضایی وجود دارند، در جهان تنها نیستیم

«لوییس الیزوندو» مقام سابق وزارت دفاع امریکا، پنتاگون در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفته است که موجودات فضایی وجود دارند.
وی با بیان این که مدارک متقنی درباره فرازمینی‌ها وجود دارد گفته است:«ما در جهان تنها نیستیم.»
به نقل از یورونیوز، لوییس الیزوندو «برنامه شناسایی تهدیدهای هوا-فضایی پیشرفته» پنتاگون را رهبری می‌کرده و معتقد است که این تحقیقات باید از حالت محرمانه خارج شود و به اطلاع عموم مردم برسد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، پنتاگون بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ میلادی در این زمینه تحقیق می‌کرده و سالانه ۲۲ میلیون دالر از بودجه ۶۰۰ میلیاردی خود را به این برنامه اختصاص داده بود.
گفته می‌شود که این پروژه در سال ۲۰۱۲ به دلیل مخالفت برخی اعضای پنتاگون پایان یافته است.
لوییس الیزوندو در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت که استعفایش از پنتاگون به دلیل توقف این برنامه بوده است. وی همچنین تاکید کرده است که «تحقیقات به نتایج زیادی» رسیده بود.
بر اساس بیانیه وزارت دفاع امریکا، این برنامه با حمایت «هری رید» رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنا آغاز شد.
گفته می‌شود جرقه آغاز این تحقیقات، ویدئویی از یک شی پرنده ناشناس بود که در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط ۲ جنگنده نیروی دریایی امریکا گرفته شده بود.

این ویدیو شی ناشناسی را نشان می‌دهد که به صورت عمودی و افقی حرکت می‌کند و گاهی به دور خود می‌چرخد. گفت‌گوی ضبط شده میان پیلوت‌های جنگنده‌ها حاکی از آن است که هر دو پیلوت به شدت از دیدن این شی پرنده متعجب شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا