آخرین اخبارورزش

مودل بریتانیایی پیام‌های «جنسی» شبانه رونالدو را فاش کرد

یک مُودل انگلیسی ادعا می‌کند که کریستیانو رونالدو چند سال پیش به وی پیام‌های «مستهجن» می‌فرستاده است.
ستاره پرتگالی رئال مادرید دو روز پیش با یک رسوایی جدید روبرو شد. حالا رسانه‌ها با اشتهای بسیار زیادی می‌خواهند از جزییات این رسوایی مطلع شوند. اما این رسوایی جدید چیست؟
«رهیان سادن» مُودل بریتانیایی، علیه کریستیانو رونالدو افشاگری بزرگی به راه‌انداخت که خوراک رسانه‌های مختلف اسپانیا و ایتالیا است.
این مُودل گفته که رونالدو چند سال پیش مدام به او پیام‌های «نامربوط و مستهجن» ارسال می‌کرده، در حالی که می‌دانسته او(سادن) نامزد داشته است.
سادن می‌گوید، این موضوع را به نامزدش گفت و نامزد او نیز سریع با رونالدو تماس گرفت و هشدار داد که به رهیان سادن دیگر کاری نداشته باشد در غیر این صورت با او برخورد جدی انجام می‌دهد.
البته رونالدو به این هشدار اهمیتی نداد و تا مدت‌ها پیام‌های او به سادن ادامه داشت.
اکنون که رسانه‌ها از این خبر می‌دهند، این اتفاق که مربوط به چند سال پیش است باعث ناراحتی «جورجینا» همسر کنونی رونالدو شده است.
این برای نخستین‌بار نیست که رسوایی این چنینی برای کریستیانو رونالدو به وجود می‌آید، او پیش از این با موارد مشابه این چنینی مواجه شده بود.
با این همه گمانه‌زنی وجود دارد که سادن در رابطه با افشاگری اخیر درباره رونالدو، بیشتر به دنبال مطرح کردن نام خود در رسانه‌ها بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا