آخرین اخبارافغانستان

ناکامی حملات تهاجمی طالبان در فاریاب


مسئولان محلی و امنیتی در فاریاب می‌گویند که حملات تهاجمی طالبان که قصد تصرف ولسوالی خواجه سبزپوش این ولایت را داشتند، ناکام شد.
عبدالله معصومی، ولسوال خواجه سبزپوش فاریاب به خبرگزاری دید می‌گوید که طالبان از صبح دیروز حملات تهاجمی شان‌ را به خاطر تصرف مرکز این ولسوالی از سه استقامت آغاز کرده بودند که پس از چندین ساعت درگیری توسط نیروهای پولیس عقب زده شدند.
ولسوال خواجه سبزپوش فاریاب، سقوط یک بخش از روستای ینگی قلعه که در نزدیکی بازار ولسوالی موقعیت دارد، به دست طالبان تایید کرده، می‌گوید که به خاطر تصرف دوباره ساحات از دست‌رفته این ولسوالی در آینده نزدیک عملیات نظامی را آغاز خواهند کرد.
وی گفت که در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی با طالبان از روستای ینگی قلعه این ولسوالی بیش از ۴۰۰ خانواده از منازل‎شان بی‌جا شده‌اند.
آقای معصومی می‌گوید که در نتیجه درگیری‌ها ۷ طالب کشته و ۶ تن دیگرشان زخم برداشته‌اند و همچنان یک نیروی مردمی نیز در نتیجه درگیری‌ها زخم برداشته است.
مسئولان محلی در ولسوالی خواجه سبزپوش فاریاب می‌گویند که اکنون درگیری میان نیروهای امنیتی پایان یافته، اما طالبان در روستای ینگی قلعه حضور دارند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا