آخرین اخبارافغانستان

نشست کمیته دادخواهی ولایتی ولایت بادغیس برگزار شد


نشست کمیته دادخواهی ولایتی ولایت بادغیس تحت ریاست والی این ولایت به منظور بررسی وضعیت پروژه های انکشافی بادغیس به ویژه پروژه سرک حلقوی لامان-قیصار برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری دید، در این نشست که از سوی کمیته داخواهی ولایتی به همکاری دفتر برنامه تقویت ادارات محلی/ یو اس آید ( USAID/ISLA) برگزار شده بود، اکثریت اعضای کمیته دادخواهی بشمول روسای ادارات دولتی، شورای ولایتی، نمایندگان جامعه مدنی و زنان حضور داشتند.
در آغاز این نشست اعضای کمیته دادخواهی از مقام ولایت بادغیس و ریاست فواید عامه این ولایت، خواستار وضاحت در مورد پیشرفت‌ها در راستای آغاز کار پروژه سرک حلقوی لامان- قیصار شدند.
محمد انور اسحاق زی، والی ولایت بادغیس، به اعضای کمیته دادخواهی ولایتی اطمینان داد که کار قرارداد بخش اول پروژه‌ی سرک حلقوی لامان-قیصار( لامان-قلعه نو) تکمیل شده و شرکت قراردادی در آینده نزدیک کار عملی این پروژه را آغاز می کند.
والی ولایت بادغیس، ضمن تاکید بر پیگیری جدی پروژه‌های انکشافی سال ۱۳۹۶ افزود که باید اصل شفافیت در تطبیق پروژه‌ها در نظر گرفته شود تا پروژه‌ها به گونه‌ای معیاری و با کیفیتِ لازم عملی شود.
در همین حال، بهزاد وحدت، رییس اقتصاد ولایت بادغیس که مسوول کمیته دادخواهی ولایتی نیز است، گفت: باید هیئتی از اعضای کمیته داخواهی در مشوره با مقام ولایت به منظور پیگیری پروژه‌های انکشافی، به مرکز کشور اعزام شود.
در اخیر این نشست فیصله صورت گرفت تا وضعیت پروژه‌های انکشافی ۱۳۹۶ از تمامی سکتور توسط کمیته دادخواهی ولایتی مورد بررسی قرار گیرد و در نشست بعدی ارایه شود تا اقدامات بعدی در مورد دادخواهی برای پروژه‌های انکشافی مشخص شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا