آخرین اخبارافغانستانسیاست

نماینده ملکی ناتو:

شاهد شجاعت فوق‌العاده مردم افغانستان بودم

نیکولاس کی نماینده ارشد ملکی ناتو در افغانستان در پیوند به حملات راکتی در کابل گفت که شاهد شجاعت فوق‌العاده مردم افغانستان بوده و بر اتحاد آن‌ها تأکید کرده است.

نیکولاس کی نماینده ارشد ملکی ناتو در افغانستان در پیوند به حملات راکتی امروز در کابل گفت که شاهد شجاعت فوق‌العاده مردم افغانستان بوده و بر اتحاد آن‌ها تأکید کرده است.
به گزارش خبرگزاری دید، نیکولاس کی نماینده ارشد ملکی ناتو در افغانستان که امروز دوشنبه(۱۹ حوت) همراه با زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان، جنرال اسکات میلر فرمانده نیروهای حمایت قاطع و راس ویلسون کاردار امریکا، در مراسم سوگند رییس جمهور غنی شرکت کرده بود، شجاعت مردم افغانستان را در مقابله با تروریست‌ها ستود.
وی در توییتی نگاشته است: «امروز شاهد شجاعت قابل توجه مردم افغانستان بودم، زیرا آن‌ها در برابر تروریست‌های بزدل که سعی کردند مراسم تحلیف اشرف غنی را مختل کنند، ایستادگی کردند. اتحاد، مصالحه و صلح اکنون بیش از پیش نیاز است».
آقای کی در ادامه تأکید کرد که ناتو در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی و مردم افغانستان می‌ایستد.
گفتنی است که مقامات بلندپایه امریکایی و سفیران و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور جهان امروز در مراسم تحلیف رییس جمهور غنی شرکت کردند و رییس جمهور غنی برای دومین بار به حیث رییس جمهور کشور سوگند وفاداری یاد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا