آخرین اخبارجهانزنانسیاست

نمایندگان امریکا از دیدار «پربار» در مورد حق آموزش زنان در افغانستان خبر دادند

خبرگزاری دید: نمایندگان ویژه امریکا در امور افغانستان می‌گویند که با ملاله یوسف‌زی فعال حقوق زنان پاکستانی دیدار پرباری در باره آموزش زنان در افغانستان داشته‌اند.

توماس ویست نماینده ویژه امریکا در امور افغانستان و رینا امیری نماینده ویژه این کشور در امور حقوق زنان و دختران افغانستان روز گذشته در رشته توییتی گفته‌اند که با ملاله یوسف‌زی فعال حقوق زنان و سایر همکاران شان نشست «پرباری» در باره حق تحصیل در افغانستان داشته‌اند.

توماس ویست نوشته است: روز گذشته، نشست پرباری با ملاله یوسف‌زی، رینا امیری و سایر همکاران در باره آموزش در افغانستان داشتیم. همان‌طور که بارها گفته‌ایم، آموزش دختران بهترین کاری است که یک کشور می‌تواند برای بهبود زندگی انجام دهد.

رینا امیری نیز در رشته توییتی با بیان‌ این که نشست عالی با ملاله یوسف‌زی داشته، نگاشته است: گفت‌وگوی پربار و سازنده‌ای در مورد کار او (ملاله)، از جمله تعهدش به استفاده از پلت فرم خود برای حمایت از زنان و دختران افغان داشتیم.

گفتنی است که اخیراً استفاده ملاله یوسفزی از جواهرات مربوط به ملکه ثریا در مراسم اسکار واکنش برخی از کاربران افغانستانی را در فضای مجازی بر انگیخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا