آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

سید علی‌رضا محمودی:

نوروز مبارک/ سال نو پیام آور همبستگی و همکاری است

در روزگار کنونی که تمام جهان گرفتار بیماری کووید-۱۹ است، ایجاب می‌کند که ملت‌ مان بیش از پیش به همبستگی، همکاری و صلح بیندیشد تا از این مصیبت جهانی به یمن قدوم بهار و جشن باستانی نوروز به سلامت بگذریم

جهان از باد نوروزی جوان شد == زهی زیبا که این ساعت جهان شد
در این ایام بهاری که نو عروسان چمن جامه‌های رنگین پوشیده و مقدم بهار را گرامی می‌دارند، فرارسیدن بهار نو، سال نو و جشن باستانی نوروز را به هم میهنان گرامی و تمام نوروز باوران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از بارگاه ایزد متعال تمنا دارم که سال ۱۳۹۹ پر از خوشی، کامیابی و سربلندی برای شما عزیزان باشد.
نوروز جشنی است که از نیاکان ما و از زمانه‌های باستانی برای ما به میراث رسیده و تجلیل از آن تجدید پیمانی است با طبیعت، حیات، شادابی و طراوت. نوروز استقبال از زندگی دوباره پس از خواب زمستانی طبیعت است. نوروز را گرامی می‌داریم.
نوروز و تجلیل از آیین‌های باستانی در زمانه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، همواره پیام صلح، همبستگی، برادری و سلامتی به همراه داشته و دل‌ها را با هم نزدیک کرده است. نوروز رسانه همبستگی انسان‌های دارای سرنوشت مشترک است.
در روزگار کنونی که تمام جهان گرفتار بیماری کووید-۱۹ است، ایجاب می‌کند که ملت‌ مان بیش از پیش به همبستگی، همکاری و صلح بیندیشد تا از این مصیبت جهانی به یمن قدوم بهار و جشن باستانی نوروز به سلامت بگذریم.
در اخیر، یک بار دیگر فرارسیدن بهار نو، سال نو و جشن باستانی نوروز را برای ملت‌ عزیزم تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزو دارم که سال جدید خورشیدی سال همبستگی‌ها، همکاری‌ها، صلح و توسعه و کامیابی‌های همه ما باشد.
با مهر
سید علی‌رضا محمودی رییس توافق ملی و تغییر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا