آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

جواد ظریف:

نیت دونالد ترامپ را عمل کردن نشان خواهد داد

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به اظهارات رییس جمهور امریکا در این مورد که قصد او تغییر رژیم در ایران نیست پاسخ داده است.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به اظهارات رییس جمهور امریکا در این مورد که قصد او تغییر رژیم در ایران نیست پاسخ داده است.
روز گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا که از جاپان دیدن می‌کند، بار دیگر گفت که هدف دولت او تغییر رژیم در ایران نیست و افزود که ایران با همین رهبران هم می‌تواند کشور بزرگی باشد.
جاپان در پیروی از تحریم نفتی امریکا علیه تهران، خرید نفت از ایران را متوقف کرده اما گفته است که خواستار حل اختلاف بین امریکا و ایران و کاهش تنش در منطقه است.
محمد جواد ظریف در توییتر خود نوشته است:«آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران مدت‌ها پیش گفت که ما در پی اسلحه اتومی نیستیم و با یک فتوا آن را منع کرد.»
وزیر خارجه ایران در ادامه نوشته است که تروریزم اقتصادی گروه ب به مردم ایران آسیب می‌زند و باعث تنش در منطقه می‌شود. آقای ظریف بنیامین نتانیاهو، محمد بن سلمان و جان بولتون را «گروه ب» نام داده و آنان را در تعیین سیاست امریکا علیه جمهوری اسلامی مقصر دانسته است.
وزیر امورخارجه ایران در پاسخ به اظهارات روز گذشته رییس جمهور امریکا گفته است:«عمل و نه حرف نشان خواهد که آیا نیت واقعی دونالد ترامپ همین است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا