آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

نیروهای مسلح آماده تامین امنیت انتخابات و نامزدان هستند

سخنگویان وزارت دفاع ملی و امور داخله در یک نشست خبری (شنبه ۵ اسد) در کابل، از آمادگی کامل نیروهای مسلح کشور برای تامین انتخابات خبر دادند.

سخنگویان وزارت دفاع ملی و امور داخله در یک نشست خبری (شنبه ۵ اسد) در کابل، از آمادگی کامل نیروهای مسلح کشور برای تامین انتخابات خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری دید، احمدزی و رحیمی سخنگویان وزارت دفاع و داخله در یک نشست خبری تاکید کردند که نیروهای مسلح کشور برای تامین امنیت انتخابات، نامزدان انتخابات ریاست جمهوری، دوره کمپاین و انتقال مواد انتخاباتی آماده هستند.
احمدزی گفت: وزارت دفاع ملی آماده است که مواد انتخاباتی را به هر نقطه افغانستان که کمیسیون‌های انتخاباتی بخواهند انتقال دهد.
سخنگوی وزارت دفاع افزود که ارتش کشور همچنان آماده است که برای تامین امنیت انتخابات عملیات‌هایی را در نقاط مختلف کشور اجرا کند.
نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله نیز افزود که برای تامین امنیت نامزدان برای آن‌های موترهای زرهی و محافظ داده شده و به تمام فرماندهان پولیس نیز دستور صادر شده که در تامین امنیت کمپاین‌های انتخاباتی نامزدان تلاش جدی داشته باشند.
آقای رحیمی افزود که به بخش‌های استخباراتی و کشفی وزارت داخله نیز دستور داده شده که ساحات بود و باش و زندگی نامزدان را به صورت جدی زیر نظر داشته و مانع هرنوع سوء قصد احتمالی به جان آنان شوند.
با این همه، تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری که قرار است تا دو ماه دیگر برگزار شود، یکی از نگرانی‌های عمده مردم، سیاسیون و همکاران بین‌المللی افغانستان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا