آخرین اخبارجهانسیاست

هجوم اف‌بی‌آی به خانه ترامپ در فلوریدا

خبرگزاری دید: دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین امریکا می‌گوید که مامورین اف‌بی‌آی به خانه وی در ایالت فلوریدا هجوم برده که خلاف قانون است.

هجوم اف‌بی‌آی به خانه ترامپ در فلوریدا

دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده در بیانیه‌ای گفته است که خانه‌اش در ایالت فلوریدا مورد «یورش» کارمندان ادارهٔ تحقیقات فدرال یا اف‌بی‌آی قرار گرفته و آن را «خلاف قانون» خواند.
رییس جمهور پیشین امریکا گفته است که «این اوقات تاریک برای ملت ما است [زیرا] خانه زیبای من، مار‌آ‌لاگو در پام بیچ فلوریدا در حال حاضر زیر محاصره، حمله و اشغال توسط گروه بزرگی از کارمندان اف‌بی‌آی قرار دارد».
ترامپ همچنین در این اعلامیه گفته است که عملکرد کارمندان اف‌بی‌آی «خلاف قانون» است و ادعا کرده که این اقدام به مثابه «تسلیح‌سازی سیستم عدلی» ایالات متحده است.
رییس جمهور پیشین امریکا افزوده است که این اقدام به مثابهٔ «حملهٔ دموکرات‌های چپ رادیکال است که با جدیت نمی‌خواهند من در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری باشم».
اف‌بی‌آی از تبصره در این مورد خودداری کرده است.
ترامپ که در حال حاضر در شهر نیویارک به سر می‌برد،‌ مشخص نکرد که چرا خانه‌اش مورد یورش قرار گرفته است.
وزارت عدلیهٔ ایالات متحده نیز تا حال در مورد اعلامیهٔ رییس جمهور پیشین امریکا تبصره نکرده‌ است.
با این حال، بر بنیاد گزارش‌ها ترامپ اسناد محرمانه‌ای را که باید پس از شکست‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به دولت جدید واگذار می‌کرد، در خانه‌اش نگهداری کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا