آخرین اخبارتحلیل

هرکس «الله اکبر» بگوید کشته می‌شود

آری! تعجب نکنید؛ شهردار “ونیز” چنین گفته است!

این روزها، چنان عرصه بر مسلمانان جهان تنگ شده که هر جنایتکاری، به نام “الله” بندگان مخلص “الله” را وقیحانه ذبح شرعی می‌کند؛ عده‌ای برای برپایی “دولت اسلامی” و حاکمیت “الله” و قوانین او، اللهُ اکبر گویان، با درنده خویی تام و تمام، خنجر بر حنجر خداپرستان گذاشته و گوش تا گوش، حلقوم آنان را می‌درّند و می‌برند، بی آنکه کم‌ترین احساس گناه و پشیمانی کنند…کسانی دیگر، یا بهتراست بگوییم ناکسانی دیگر هم به نام “الله”، همین کارها را می‌کنند که آن ها، انجام داده و انجام می‌دهند. در حقیقت آنها، “اصنام” درون شان را “الله” نام کرده و دست به چنین اعمال غیرانسانی می‌زنند. نفس اعمال شان یکی است و فقط نام شان فرق می‌کند. یکی خود را قائد “القاعده”، دیگری “خلیفة الله” و سه دیگر، خود را “امیرالمؤمنین” خوانده و هرسه به زعم خودشان، از جانب “الله” مأمور گرفتن جان‌های “خلق الله”  شده‌اند…

اکنون که نه آن قائد “القاعده” و نه آن “خلیفه بغدادی” و نه آن “امیرالمؤمنین” قندهاری وجود دارد، و هرسه، چشم در نهانگاه خاک فروبرده و از انظار عام، پوشیده و پنهان شده‌اند، علاوه بر اینکه عرصه را بر مسلمانان و خداپرستان سرزمین‌های اسلامی تنگ کرده‌اند؛ حتا در خارج از مرزهای مسلمانان، امنیت دینی و اعتقادی را هم  برهم زده‌اند…این عدم امنیت، ذلت و خواری مسلمانان، تاوان همان شرارت‌هایی است که تیکه‌داران “الله” در این چند دهه اخیر مرتکب شده اند.

اگر این جمله تهدیدآمیز را آقای “لوئیجی برونیارو” شهردار “ونیز” می‌گوید که

” ازاین به بعد هرکس در خیابان‌ها الله اکبر بگوید، بدون هشدار به او شلیک می‌کنیم”، و اگر مجله “شارلی ابدو” با کشیدن کاریکاتور، مجدداً به مقدسات مسلمانان توهین می‌کند، مسئول مستقیم همه این تهدیدهای ناروا و توهین‌های بی‌شرمانه، همان گروه‌های تروریستی و دهشت‌افکنی است که داعیه خلافت و امارت اسلامی در سر داشتند و چنان تصویر وحشتناک و رعب‌آوری از اسلام و “الله”خودشان، در اذهان مردم جهان ترسیم کردند که حتا امروزه، بر زبان‌آوردن نام “الله” مجازات بی‌درنگ و بدون تامل و تعقل را به همراه دارد.

اینجاست که دردِ مظلومیت خدای حقیقی، جانکاه‌تر از درد و رنج بندگانش در نزد انسان‌های با درد و با درک، بیش‌تر از پیش، متجلی می‌گردد؛ بخصوص، بعد از آنکه “الله اکبر” بر زبان هر پلیدِ درنده‌خوی و هر سخیفِ دیو صفت، جاری گردد؛ آن‌هم، برای گرفتن جانِ هزاران آزاده مسلمان،ٕ چه در مسجد، چه در خیابان!

داکتر فضایلی- خبرگزاری دید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا