آخرین اخبارافغانستانسیاست

همدردی شورای مقاومت ملی برای نجات با خانواده‌های سانحه غرق کشتی در سواحل ایتالیا

خبرگزاری دید: شورای مقاومت ملی برای نجات با نشر پیامی، با خانواده‌های قربانیان حادثه غرق قایق پناهجویان در سواحل ایتالیا ابراز همدردی و غمشریکی کرده است.

شورای مقاومت ملی برای نجات، روز دوشنبه(۱۵ حوت) با نشر پیامی با خانواده‌های قربانیان غرق قایق پناهجویان در آب‌های ایتالیا ابراز غمشریکی کرده است.

در بخشی از این پیام گفته شده: طبق اطلاعات به دست آمده، در روزهای اخیر در پی برخورد یک قایق حامل مهاجران با یک صخره در سواحل شهر کروتونه ایتالیا در دریای مدیترانه، ۳۲ تن از هموطنان عزیز ما جان باخته و شمار دیگر جراحت برداشته‌اند.

شورای مقاومت ملی برای نجات در بخشی دیگر از پیامش افزوده که « وضعیت اسفبار در افغانستان، مردم عزیز ما را به امید یک زندگی بهتر و انسانی راهی کشورهای دور و نزدیک کرده…».

این شورا ضمن آرزوی زندگی بهتر برای شهروندان افغانستان، در بخشی از پیامش از کشورهای جهان خواسته است که با توجه به وضعیت افغانستان، زمینه اقامت را برای مردم این کشور تسهیل کنند.

گفتنی است که به تاریخ هشتم حوت، یک قایق حامل مهاجران از افغانستان، ایران و پاکستان در نزدیکی سواحل جنوبی ایتالیا با صخره برخورد کرده و جان شماری از پناهجویان را گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا