آخرین اخبارافغانستانسیاست

هیئت اداری مجلس به دست داشتن در قراردادهای معافیت نفتی متهم شد

برخی نمایندگان ولسی جرگه در نشست عمومی روز دوشنبه (۲۹میزان) خواستار بررسی اتهامی شدند که از سوی کمال ناصر اصولی عضو این مجلس علیه هیئت اداری مبنی بر دست داشتن در قراردادهای معافیت نفتی مطرح شده بود.

به گزارش خبرگزاری دید، در نشست عمومی گذشته این مجلس، کمال ناصر اصولی عضو مجلس گفته است که برخی اعضای هیئت اداری در قراردادهای معافیت نفتی دست دارند و میلیون‌ها دالر از این طریق به جیب می‌زنند.
در نشست عمومی امروز، غلام حسین ناصری عضو دیگر مجلس در نشست علنی این مجلس گفت که براساس صحبت یکی از وکلا، فعلاً هیئت اداری از دید ما مورد اتهام است و آن این که ۳۰ میلیون در قراردادهای نفتی با سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای مورد دست برد قرار گرفته است.
این عضو مجلس جداً خواستار پیگیری این مورد اتهام در مورد هیئت اداری آن شد.
در همین حال، آقای کمال ناصر اصولی که این اتهام را مطرح کرده بود، در نشست امروز از سخنانش در مورد هیئت اداری عقب‌نشینی کرده و گفت که از مقام هیئت اداری سوء استفاده صورت نگرفته است.
وی افزود: من گفته‌ام که در هیات اداری برخی از اشخاص در خانه‌های خود میهمانی می‌گیرد، تاجران را دعوت می‌کند حتا یک میلیون دالر به خاطر این موضوع داده می‌شود. یعنی مسئله سوء استفاده از چوکی نیست، بدون این که در هیئت اداری باشد، این دوستان می‌توانند میهمانی بگیرند. بحث اصلی معافیت تیل را پیشنهاد کردم که از بودجه ملی چه گونه دزدی می‌شود.
میررحمان رحمانی رییس مجلس بر پیگیری این موضوع در کمیته روسای کمیسیون‌های مجلس تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا