آخرین اخباراسلایدشوجهان

واشنگتن‌پُست: اعترافات «فلین» ترامپ را از کاخ سفید بیرون می‌کند

رسانه‌های امریکایی گزارش داده‌اند، اگر «مایکل‌فلین» مشاور سابق امنیت ملی امریکا شواهدی مبنی بر تبانی ترامپ با روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ایالات متحده، ارایه‌ کند؛ آخرین روزهای کاری ترامپ در کاخ سفید رقم خواهد خورد.
به نقل از واشنگتن‎پُست، مایکل فلین ابراز آمادگی کرده است که به جرم دروغ‎گویی خویش به « اف بی آی » اقرار کرده و شواهدی را مبنی بر تبانی ترامپ و روسیه در انتخابات امریکا، در اختیار پولیس فدرال قرار دهد.
این روزنامه امریکایی نوشته است: او ممکن است ضربه نهایی را به «دونالد ترامپ»، رییس‌ جمهور امریکا وارد کند.
در بخشی دیگر از نوشته این رسانه امریکایی آمده است:«اعترافات فلین، نشانه‌ای شوم برای کاخ سفید است؛ زیرا اسناد دادگاهی نشان می‌دهند که فلین اکنون در حال همکاری در پرونده تحقیقات بر روی همکاری‌های ستاد تبلیغاتی ترامپ با کرملین، برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست‌ جمهوری امریکا در سال ۲۰۱۶ است.»
پیش‎تر، یک رسانه دیگر امریکایی گزارش داده بود که آقای فلین قول داده است با تیم تحقیقاتی این پرونده همکاری کند.
واشنگتن‌پست همچنان به نقل از کارشناسان مسایل امنیت ملی نوشته: اعترافات فلین می‌تواند در چندین زمینه موثر و سودمند باشد. او می‌تواند جزئیاتی درباره نحوه فعالیت روس‌ها فراهم کند. او همچنین می‌تواند درباره مراوداتش با «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ترامپ زبان به سخن بگشاید و درباره کانال‌های مخفی او با روس‌ها و یا معاملات فعلی‌اش با آن‎ها نکاتی را بازگو کند.
نکته‎ای که خیلی برای ترامپ نگران کننده است اما، این است که شواهدی فراهم شود مبنی بر این که ترامپ با اخراج «جیمز کومی» رییس وقت « اف بی آی » خواسته است در روند تحقیقات در این مورد اختلال ایجاد کند.
گفتنی است که اگر این مسایل ثابت شود، زمینه خداحافظی ترامپ را از کاخ سفید هموار می‎کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا