آخرین اخبارافغانستانسیاست

والی بلخ: حکومت حمایت کننده طراحان روی‎داد امروز است!

امروز شماری از جوانان و شخصیت‌های قدرشناس کشور طی همایشی در کابل، از من و کارکردهایم قدردانی بعمل‎آوردند که صمیمانه از همه عزیزان سپاسگزاری می‎کنم.
ابراز محبت دوستان و شخصیت‌های خبیر و عزیز کشور در مورد من، بار مسئولیت‌هایم را سنگین‎تر می‎کند و مرا وا‌می‎دارد که بیش‌تر از پیش، در خدمت‎گزاری به مردم و میهن بکوشم.
اما با اندوه تمام، دشمنان ما و حلقات معین در درون نظام، تاب دیدن لحظه‎ای از خوشی مردم ما را نیاوردند ‌و در ادامه توطیه‎های پیشین علیه جنبش رستاخیز، مراسم خاک‎سپاری سالم ایزدیارشهید و جنبش روشنایی این مراسم را نیز هدف قرار دادند که سوگمندانه، شماری از عزیزان ما مشمول شرکت کنندگان مراسم و نیروی‌های امنیتی شهید و‌مجروح شده‌اند.
مراتب همدردی و تسلیت قلبی خود را با خانواده‎های شهدا ابراز داشته، برای قربانیان بهشت برین، به خانواده‎های‎شان صبر و شکیبایی و به مجروحان شفای عاجل می‎خواهم.
از حکومت که بخشی از آن، خود به عنوان حمایت کننده حلقه خبیثه و طراحان این روی‎داد شناخته می‎شود، توقعی نداریم که روی‎داد را پیگیری کند، اما مبارزه ما با هراس‌افگنی و هراس‎افگنان و عدالت‌خواهی و‌حق‎طلبی ما همچنان، ادامه دارد و این‎گونه روی‎کردها که عوامل آن مشخص است، ما و مردم ما را از مسیرمان باز نمی‌دارد.
به قول معروف: هستیم بر آن عهد که بستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا