آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

والی بلخ: عبدالله در برابر حرف‌های من جواب ندارد


عطا محمد نور والی بلخ و رییس اجرایی جمعیت اسلامی در جمعی از هوادارانش می‌گوید که داکتر عبدالله در برابر حرف‌هایش جواب نداشت، ندارد و اگر دهن باز کند حرف‌های زیادی در برابرش وجود دارد که افشا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دید، عطا محمد نور والی بلخ همچنان به تازگی داکتر عبدالله را متهم به خیانت علیه احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود و برادران مسعود کرده و می‌گوید که اکنون برای منزوی کردن خودش به عنوان آخرین همسنگر «قهرمان ملی» تلاش دارد.
آقای نور به بسم‌الله محمدی وزیر دفاع پیشین، جنرال دوستم، اسماعیل خان و سیاست‌مداران دیگری نیز اشاره کرده و گفت که حکومت وحدت ملی با توطیه این چهره‌های ملی را خانه نشین یا تبعید کرده است.
این چهره قدرتمند سیاسی همچنان با اشاره به کنایه روز گذشته داکتر عبدالله که گفته بود مواظب دندان‌هایش خواهد بود، گفت: کشیدن دندان کار داکتران و متخصصان دندان است ولی من با همین مشت آهنین به فرق زورگویان و ظالمان خواهم کوفت.
وی، از جنرال رازق نیز یاد کرده و گفت که حکومت می‌خواهد بعد از او علیه جنرال قندهاری توطیه کند. ولی آقای نور هشدار داد که جنرال رازق تنها نیست و او در کنارش خواهد بود.
تنش میان حکومت مرکزی و عطا محمد نور پس از آن به اوج رسید که دو هفته پیش اداره امور اعلام کرد آقای نور از سمت ولایت بلخ عزل شده و شخص دیگری به جایش گماشته شده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا