آخرین اخباراسلایدشوافغانستانحکومتسیاست

والی جدید بلخ معرفی شد

محمد فرهاد عظیمی والی جدید بلخ و غلام فاروق خپلواک معاون مالی و اداری این ولایت امروز رسماً به مردم این ولایت معرفی و به کار آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد فرهاد عظیمی امروز دوشنبه (۲۸ میزان) حسب پیشنهاد اداره مستقل ارگان‌های محلی و حکم مقام عالی ریاست جمهوری کشور، با حضورداشت بزرگان و مقامات این ولایت، به صورت رسمی به مردم بلخ معرفی گردید.

محمداسحق رهگذر والی پیشین بلخ نیز در برنامه معرفی آقای عظیمی حضور داشت و سخنرانی کرد.
آقای رهگذر از همکاری‌های همیشگی مردم بلخ و عطامحمدنور رییس اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان و حمایت همه جانبه رییس جمهور کشور در امورات کاری اظهار سپاس و قدردانی نمود.
شهلا حدید رییس امور زنان ولایت بلخ ضمن قدردانی از کارکردهای والی پیشین بلخ، مسئولیت جدید را برای آقای عظیمی در سمت والی ولایت بلخ خجسته باد گفته و خطاب به مقامات محلی بلخ تاکید کرد که در امورات کاری و مشارکت‌های سیاسی از زنان ولایت بلخ حمایت کنند.
روح‌الله نیازی معیین امور شهرداری‌ها در اداره مستقل ارگان‌های محلی، کارکردهای نزدیک به سه سال آقای رهگذر را درسمت والی بلخ چشمگیر دانسته و ولایت بلخ را یکی از ولایت های کلیدی در شمال کشور عنوان نمود.

آقای نیازی همچنان دو حکم جداگانه محمد اشرف غنی رییس ‌جمهور کشور را در پیوند به تقرر آقای عظیمی به حیث والی بلخ و غلام فاروق خپلواک به حیث معاون مالی و اداری این ولایت، به خوانش گرفت.
محمد افضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ به نمایندگی از مردم ولایت بلخ تقرر محمد فرهاد عظیمی را به حیث والی بلخ و غلام فاروق خپلواک را به حیث معاون مالی واداری این ولایت تبریک گفت.
محمد فرهاد عظیمی والی جدید بلخ در این برنامه گفت: خوشحالم که یکبار دیگر در خدمت مردم عزیز زادگاهم قرار گرفتم و در اجرای امورات کاری خویش صادقانه عمل می‌نمایم.
آقای عظیمی از کارکرد و فعالیت ماندگار عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی افغانستان و محمد اسحق رهگذر والی پیشین ولایت بلخ در عرصه‌های مختلف به نیکی یاد نموده و وعده سپرد که راه بزرگان را تعقیب و در راستای حل مشکلات مردم مبارزه جدی خواهد نمود.


او اضافه کرد: ولایت بلخ یکی از ولایت‌های کلیدی شمال کشور است که تاثیرات بسزایی بر ولایت‌های همجوار نیز دارد، با تیم کاری خویش مشترکاً در راستای حل مشکلات امنیتی و آبادانی ولایت بلخ تلاش جدی خواهیم نمود و یک بستر آرام و دور از چالش‌های امنیتی و جرایم جنایی برای مردم خویش خواهم ساخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا