آخرین اخباراجتماعافغانستان

والی فاریاب برای دستگیری تعویذنویس متهم به تجاوز جایزه تعیین کرد

منابع محلی در ولایت فاریاب در شمال کشور گفته‌اند که والی این ولایت برای بازداشت ملا رسول خواجه که متهم به سوءاستفاده جنسی از زنان است، جایزه تعیین کرده ‌است.


منابع محلی در ولایت فاریاب در شمال کشور گفته‌اند که والی این ولایت برای بازداشت ملا رسول خواجه که متهم به سوءاستفاده جنسی از زنان است، جایزه تعیین کرده ‌است.
احمد جاوید بیدار سخنگوی والی فاریاب به رسانه‏ها گفت:« نقیب‌الله فایق، والی این ولایت می‌گوید هرآنچه در توان دارم جایزه می‌دهم و حتی حاضرم موترزیر پایم را بدهم به کسی که او ملا رسول را دستگیر می‌کند.»
این روزها ویدیوهایی منتسب به ملارسول خواجه در شبکه‌های اجتماعی دست ‌به‌ دست می‌شود که او را درحال برقراری ارتباط جنسی با شماری از زنانی نشان می‌دهد که ظاهراً برای گرفتن تعویذ (دعا) نزد او مراجعه کرده‌‌اند.
گفته می‌شود قربانیان ملارسول زنانی بودند که صاحب فرزند نمی‌شدند و در جست وجوی راه حلی برای مشکل‌شان از طریق تعویذ و فال‌بینی، تن به خواسته‌هایش می‌دادند.
سخنگوی والی فاریاب تایید می‌کند که پس از نشر و بازتاب گسترده ویدیوهای ملارسول در شبکه‌های اجتماعی، اکنون خانم‌های قربانی در معرض تهدید خانواده‌های شان قرار دارند.
سخنگوی والی فاریاب می‌گوید ملارسول تنها نبوده و گروهی را برای پیشبرد فعالیت‌هایش با خود داشته که به گفته او تا هنوز سه نفر از شرکای جرمی‌اش بازداشت شده‌اند و تلاش‌ها برای بازداشت خود او هم جریان دارد.
جاوید بیدار گفته که اسناد بدست آمده نشان می‌دهد که این مرد از حدود سه تا چهارسال بدین سو، با استفاده از تجاوز به زنان مصروف استفاده‌جویی و کلاه‌برداری بوده است.
پیش از این، شورای علمای ولایت فاریاب هم واکنش شدیدی نسبت به این مسئله نشان داد و مولوی غلام نبی رسولی، معاون این شورا در حضور بیش از هزار نفر خواهان اشد مجازات برای ملا رسول شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا