آخرین اخبارافغانستانسیاست

واکنش تند محقق به حمله خونین دیروز در کابل

محمد محقق در واکنش به حمله تروریستی خونین در کابل اظهار داشت که گروه‌هاى افراطى و جنایتكار بار دیگر ثابت کردند که به هیچ یک از ارزش‌هاى اسلامی و انسانی باور ندارند و صرف به دنبال اهداف شوم بیگانگان‌اند.

محمد محقق در واکنش به حمله تروریستی خونین در کابل اظهار داشت که گروه‌هاى افراطى و جنایتكار بار دیگر ثابت کردند که به هیچ یک از ارزش‌هاى اسلامی و انسانی باور ندارند و صرف به دنبال اهداف شوم بیگانگان‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد محقق از چهره‌های مطرح سیاسی کشور در پیوند به رویداد خونین دیروز در کابل اظهار داشت: دهشت‌افکنان و جنایتکاران تشنه به خون انسان با راه‌اندازی حمله وحشيانه انفجار دیروز، آرامش شهر کابل و شهروندان عزیز ما را برهم زده، ده‌ها تن از هموطنان ما را شهید و تعداد زیادی را زخمی ساختند.
محقق افزود: گروه‌هاى افراطى و جنایت كار بار دیگر ثابت کردند که به هیچ یک از ارزش‌هاى اسلامی و انسانی باور ندارند و صرف به دنبال اهداف شوم بیگانگان‌اند.
وی تصریح کرد: در حالیکه نا امنی و جنگ در کشور گسترش یافته و تلفات نیروهای امنیتی و مردم ملکی هر روز در اقصى نقاط کشور در اثر تهاجم نیروهای تروریستی و جنایتکار افزایش می‌یابد، بر طرفى كتلوى ودست جمعى جنرالان وافسران مسلکی و یا به تقاعد سوق دادن آنان و جابجايى و تعويض شان به اشخاص بی‌تجربه ولی متعهد و وفادار به ارگ، زمینه را برای نا امنی و بدتر شدن اوضاع امنیتی کشور بیشتر ساخته است.
به گفته محقق، حمله تهاجمی طالبان به ولسوالی کجران ولایت دایکندی و شهادت و زخمى شدن ده‌ها نفر در آن خطه مرد خيز و شهيد پرور و تهاجم طالبان به منطقه اره كش ولسوالى اندراب ولايت بغلان و به شهادت رسانيدن و زخمى ساختن ده‌ها نفر ملكى وخيزش مردمى و حمله انتحاری و تهاجمی در ولایت قندهار و حمله کابل، علاوه بر اين كه ضعف مدیریت و ناتوانی مدیران ارشد قوای نظامی و استخباراتی را به نمايش می‌گذارد حكايت از سر درگمى استراتژى مبارزه با افراطيت از سوى حلقه حاكم بر ارگ نيز می‌نمايد.
این چهره سیاسی اظهار داشت: اینجانب ضمن محکوم نمودن این حملات وحشیانه تروریستی که در آن تعدادی زیادی از هموطنان ما شهید و زخمی گردیده‌اند، از خداوند بزرگ برای شهدای عزیز بهشت برین، برای زخمیان و آسیب دیدگان شفای عاجل و برای بازماندگان شان صبر جمیل و اجر جزیل استدعا می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا