آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

واکنش روسیه در برابر اعترافات «فلین»/ اعترافات او چیزی را ثابت نمی‌کند


رییس کمیته امور بین‌الملل روسیه تاکید کرد، مذاکرات میان مشاور سابق امنیت ملی امریکا و سفیر سابق روسیه در واشنگتن به جای آن‌که مداخله مسکو در امور امریکا را نشان دهد، بیان‌گر تلاش طرف امریکایی برای مداخله در امور روسیه است.
به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، «کنستانتین کاساچف» رییس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه در صفحه فیسبوک خود نوشت: مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی امریکا به چه چیزی اقرار کرده است؟ تنها این حقیقت را که در جریان بازجویی‌های اولیه‌اش به طور کامل جزئیات مذاکراتش با «سرگئی کیسلیاک» سفیر سابق روسیه در امریکا را افشا نکرده است. این هیچ چیزی به تیوری «توطیه روسیه علیه اساس دموکراسی امریکا» اضافه نمی‌کند.»
وی در ادامه افزوده است: این مذاکرات حتی با در نظر گرفتن خلاق‌ترین خیال پردازی‌ها و تصورات، نمی‌تواند به عنوان تلاش روسیه برای مداخله در امور امریکا تلقی شود بلکه بالعکس با درنظر گرفتن جزئیات این مذاکره در واقع فلین قصد داشته تا از طریق کیسلیاک در کرملین نفوذ کند اما وقتی خبرها به بیرون درز کرده داستان شکل دیگری به خود گرفته و تحت عنوان «مداخله روسیه» مطرح شده است.
اوایل روز جمعه «مایکل فلین» به خاطر دروغ گفتن به « اف‌ بی‌ آی » درخصوص مذاکراتش با « کیسلیاک » در دسمبر سال گذشته میلادی گناه‎کار شناخته شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا