آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

وزارت داخله: از امروز موترهای بی‌اسناد توقیف می‌شود

وزارت امور داخله کشور اعلام کرده است که زمان تمدید ثبت موترهای فاقد اسناد قبلاً پایان یافته است و بعد از این تمام موترهای بی‌اسناد توقیف می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت امور داخله اعلام کرده است که زمان تمدید ثبت موترهای فاقد اسناد قبلاً پایان یافته است. از هموطنان عزیز که طی این پروسه موترهای شان را قانونی ساختند تشکر می‌کنیم.
در اعلامیه وزارت داخله آمده است که از این پس تمامی موترهای فاقد اسناد توقیف می‌گردد. نظارت جدی بر گشت‌وگذار وسایط وجود دارد و در صورتی که موتر بدون اسناد تشخیص گردد به ‌طور آنی توقف داده می‌شود.
به نقل از اعلامیه: کابل همواره در آستانه سال جدید خورشیدی میزبان هموطنان ما از ولایات دیگر است که از این مسیر تعدادی جهت تفریح عازم شهر مزارشریف می‌گردند.
به اطلاع رسانیده می‌شود، در صورتیکه کسی با استفاده از موتر فاقد اسناد قصد ورود به کابل را نماید، واسطه‌اش از سوی پولیس توقف و خودش زیر نظارت قرار می‌گیرد.
وزارت داخله افزوده است که همکاری شهروندان در تنفیذ قانون و تأمین امنیت نهایت مهم است. اخیراً دیده شده که تروریستان و اختطاف‌چیان‌ نیز با استفاده از موترهای فاقد اسناد دست به جنایت می‌زنند. امنیت ‌‌و آرامش مردم اولویت اساسی است پس با پولیس تان همکار باشید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا