آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

وزارت داخله و مخابرات در خدمات پاسپورت همکاری می‌کنند

تفاهمنامه همکاری در راستای خدمات پاسپورت میان وزارت داخله و اداره «آسان خدمت» وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی امضا شد.

تفاهمنامه همکاری در راستای خدمات پاسپورت میان وزارت داخله و اداره «آسان خدمت» وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی امضا شد.
به گزارش خبرگزاری دید، وزارت امور داخله نگاشته است: به منظور ایجاد شفافیت، ارائه خدمات بهتر و بلند بردن اهمیت پاسپورت افغانستان در سطح جهان، تفاهمنامه همکاری دو جانبه در بخش پاسپورت، روز گذشته میان وزارت امور داخله و اداره «آسان خدمت» وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی، به امضا رسید.
بر بنیاد خبر وزارت داخله، این امر سبب جلوگیری سوء استفاده افراد از پاسپورت‌های مفقود شده و حریق شده و سایر پاسپورت‌های فاقد اعتبار در داخل و خارج از کشور می‌شود.
وزارت داخله افزوده که با امضای این تفاهمنامه، تمام معلومات از چگونگی پاسپورت در سیستم درج و با ادارات مرزی و انترپول وزارت امور داخله شریک ساخته می‌شود.
وزارت داخله: این سیستم، مسئولین را در جهت شناسایی افرادی که می‌خواهند از چنین پاسپورت‌ها سوء استفاده نمایند، کمک بیشتر می‌نماید.
گفتنی است که اخیراً وزارت داخله اقدامات بی‌سابقه‌ای را در راستای تامین امنیت و ایجاد تغییر در این وزارت روی دست گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا