آخرین اخباراجتماعافغانستان

موج سوم کرونا؛

وزارت صحت از مردم خواستار همکاری شد

همزمان با شیوع موج سوم ویروس کرونا، وزارت صحت عامه کشور برای مهار موج سوم این ویروس کشنده از مردم خواستار همکاری شد.

همزمان با شیوع موج سوم ویروس کرونا، وزارت صحت عامه کشور برای مهار موج سوم این ویروس کشنده از مردم خواستار همکاری شد.
به گزارش خبرگزاری دید، وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه کشور امروز در یک نشست با مسئولان صحی چگونگی کارکردهای ادارات صحی برای مبارزه با موج سوم ویروس کرونا را بررسی کرد.
وزارت صحت عامه کشور با نشر خبرنامه‌ای گفته است که در این نشست، رییسان کمیته‌های تخنیکی وزارت صحت عامه، رییسان صحت عامه ولایات و نمایندگان سکتور خصوصی صحی گزارش‌های کاری، چالش‌ها و پیشنهادات شان را در پیوند به موجودیت بالون‌های اکسیجن، نصب دستگاه‌های تولید اکسیجن در مراکز صحی، توزیع و چاپ مواد تبلیغاتی، توظیف تیم‌های اسکریننگ در میدان‌های هوایی و جاهای مورد نیاز، شمار افراد مبتلا به کرونا، تدابیر لابراتوارهای کووید-۱۹، ظرفیت بستر در مراکز صحی مرکز و ولایات، روند تطبیق واکسین کرونا، موجودیت و فعال سازی دستگاه‌های «پی سی آر» در مرکز و ولایات و دیگر موارد مهم صحی به گونه مفصل ارایه کردند.
به نقل از خبرنامه سرپرست وزارت صحت عامه، ضمن ارزیابی کارکردهای ادارات صحی، به مسئولان مربوطه هدایت داد تا در راستای تدابیر پیش‌گیری از موج سوم ویروس کرونا بیشتر تلاش نمایند.
آقای مجروح، نقش سکتور خصوصی صحی را بر مبارزه با موج سوم ویروس کرونا مهم خوانده و از تمام نهادهای ذیربط خواست تا وزارت صحت عامه را در این وضعیت حساس همکاری همه جانبه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا