آخرین اخبارافغانستانرسانه‌هاسیاست

وزیر اطلاعات و فرهنگ: رسانه‌های داخلی دارای امتیازات دولتی می‌شوند

خبرگزاری دید: وزیر اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی می‌گوید که در حال کار روی دستور‌العملی است که بر اساس آن رسانه‌های داخلی امتیازات دولتی دریافت خواهند کرد.

ملا خیرالله خیرخواه وزیر اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی در دیدار با مسئولین رسانه‌ای و خبرنگاران ولایت غزنی گفته که رسانه‌ها جایگاه پل را در یک جامعه دارند و در تلاش است تا از بودجه داخلی دستورالعملی را برای رسانه‌های داخلی ایجاد کند تا رسانه‌ها از امتیازات دولتی برخوردار شوند.

وی افزوده که مشکلات حق دسترسی به اطلاعات و دیگر مشکلات فراروی کار خبرنگاران را حل می‌کند.

در این دیدار گلاب الدین امیری رییس اتحادیه خبرنگاران این ولایت، مشکلات خبرنگاران و رسانه‌های این ولایت را با وزیر اطلاعات و فرهنگ در میان گذاشت و دلیل عدم دسترسی به اطلاعات را نبود افراد متخصص در حوزه مطبوعات در ادارات بیان کرد.

وزیر اطلاعات و فرهنگ اطمینان داده که مشکلات خبرنگاران در سطح کشور به طور جدی رسیدگی می شود و ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت، خانه دوم خبرنگاران است و دروازه‌های این ریاست همیشه به روی خبرنگاران باز است.

وی همچنین با انتقاد از امریکا و کشورهای غربی گفت که تلاش دارند تا تصاویر منفی از افغانستان را به جامعه جهانی ارائه کنند.

وی افزود: «امریکا و کشورهای غربی در تلاش هستند تا تصویر منفی از افغانستان را به جامعه جهانی نشان دهند، اما این رسانه‌ها هستند که می‌توانند با انتشار تصویر واقعی از افغانستان به تبلیغات منفی آنها پاسخ دهند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا